کد خبر: 728448
تاریخ انتشار :

ژابی آلونسو: هنوز درباره فینال استانبول صحبت می‌کنیم

ژابی آلونسو، سرمربی بایر لورکوزن، می‌گوید هنوز خاطره رویارویی با میلان در فینال چم پی ون ز لیگ را مرور می‌کند.

ژابی آلونسو: هنوز درباره فینال استانبول صحبت می‌کنیم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن پیش از تساوی 1-1 در بازی حساس هفته بوندس‌لیگا مقابل بایرن مونیخ، در اولین هفته رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، فاینورد را 4-0 در روتردام شکست دادند.

لورکوزن در هفته دوم فصل جدید چمپیونزلیگ باید به مصاف میلان برود. ژابی آلونسو همراه با لیورپول در سال 2005 شاهد کامبک استثنایی به میزبانی شهر استانبول بود که تیمش به قهرمانی چمپیونزلیگ رسید.

ژابی آلونسو در نشست خبری پیش از این دیدار به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

رویارویی با میلان؟

با یک تیم بزرگ که بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارد، روبرو می‌شویم. به بهترین عملکرد خود در زمین نیاز داریم و کاملا آماده‌ایم. زمان زیادی برای آماده شدن نداشتیم اما وضعیت تیم خوب است.

برنامه شما برای این بازی؟

البته که ما یک برنامه بازی مشخص داریم و در 95 دقیقه هر اتفاقی ممکن است، بیفتد. ما سبک بازی خود را می‌دانیم و انتظار بازی مانند بازی مقابل بایرن مونیخ را ندارم، اما آماده خواهیم بود.

انتظار چه نوع چالشی را دارید؟

ما باید در طول بازی متمرکز باشیم. نمی‌خواهیم اجازه دهیم که بر بازی مسلط شوند چون در ضدحمله خوب عمل می‌کنند. در آخرین بازی سه گل در 5 دقیقه به ثمر رساندند... میلان بازیکنان بزرگی دارد. سرعت و کیفیت بالایی دارند، برای ما بازی فوق‌العاده‌ای خواهد بود، اما در لیگ قهرمانان همه حریفان در سطح عالی هستند.

رویارویی با آلوارو موراتا؟

یک بازیکن بزرگ، با یکدیگر در تماس هستیم. او اکنون بسیار بالغ شده، او کاپیتان تیم ملی اسپانیا است، تجربه زیادی دارد و باهوش است. امیدوارم فردا بهترین روزش نباشد!

خاطره فینال لیگ قهرمانان 2005 مقابل میلان؟

خاطره‌ای فراموش نشدنی در دوران حرفه‌ای من. بعد از 20 سال هنوز درباره آن شب صحبت می‌کنیم... این یک خاطره زیبا از استانبول است، سپس دو سال بعد به میلان باختیم اما آن قهرمانی در سال 2005 باورنکردنی بود. 20 سال پیش بود، ما اکنون به بازی سال بعد فکر می‌کنیم. میلان در هر صورت تاریخ لیگ قهرمانان است، من همیشه آن‌ها را از زمان ساکی و کاپلو دنبال کرده‌ایم. بازیکنان بزرگی در این تیم وجود داشته‌اند و رویارویی با آن‌ها باعث افتخار ماست.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها