کد خبر: 728862
تاریخ انتشار :

سرمربی الهلال: تیم من را به لالیگا ببرید!

سرمربی پرتغالی تیم الهلال عربستان پس از پیروزی 5-1 مقابل الشرطه عراق در دور دوم مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا از عملکرد بازیکنانش تمجید کرد.

سرمربی الهلال: تیم من را به لالیگا ببرید!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، الهلال با پیروزی برابر الشرطه با 6 امتیاز و با تفاضل گل نسبت به الاهلی در صدر جدول لیگ نخبگان آسیا در منطقه غرب قرار گرفت. ژرژ ژسوس در کنفرانس مطبوعاتی پس از این بازی گفت: از دقیقه اول تا پایان بازی شاهد عملکردی در سطح بالا بودیم. تعهد تاکتیکی فوق‌العاده‌ای وجود داشت و گل‌های زیبایی به ثمر رساندیم، همه بازیکنان تعویضی وظایف لازم را انجام دادند و شرایط خوب تیم را حفظ کردند.

وقتی از ژسوس در مورد بازی بعدی الهلال در لیگ عربستان مقابل الاهلی سوال شد، او پاسخ داد: بازی بعدی ما برابر یکی از قوی‌ترین باشگاه‌های لیگ خواهد بود که مهره‌های متمایزی دارد که آن را به یک مدعی واقعی برای عنوان قهرمانی تبدیل می‌کند. از امروز آماده‌سازی برای بازی الاهلی را آغاز می‌کنیم. این سرنوشت تیم‌های بزرگ است؛ بازیکنان و مربیانی که برای تیم‌های بزرگ بازی می‌کنند، می‌دانند که همیشه باید آمادگی کامل داشته باشند.

وی در خصوص تغییرات الهلال در این مسابقه توضیح داد: تغییراتی که امروز انجام دادیم علاوه بر حفظ سرعت بازی، به برخی بازیکنان استراحت داد و برخی دیگر را آماده کرد. الهلال تیمی نیست که فقط 11 بازیکن داشته باشد بلکه ما 25 بازیکن کاملا آماده داریم.

ژسوس در ادامه درباره به ثمر رساندن پنج گل توسط تیمش در این مسابقه صحبت کرد و گفت: ما تمام لحظات مسابقه را بررسی می‌کنیم‌. تیم ما در تمام دقایق مسابقه به دنبال فضاها و راه‌های رسیدن به دروازه حریف است و حریفان از این موضوع خسته می‌شوند. برد ما با نتیجه 5 بر صفر به معنای آسان بودن حریف نیست. آنها تیمی سازمان یافته بودند و بازی مقابل آنها آسان نیست.

وی ادامه داد: بعد از آخرین بازی با بازیکنان در مورد از دست دادن تمرکز صحبت کردیم و در این مسابقه همه اعضای تیم، به خصوص مدافعان، با تمرکز بالا در زمین حضور داشتند. خوشحالی امروز من به خاطر زدن 5 گل نیست، بلکه به خاطر کلین‌شیت و عملکرد خوب بازیکنان تعویضی است که پس از ورود هم الگوی شرایط خوب تیم را حفظ کردند و به گلزنی ادامه دادند.

سرمربی الهلال در ادامه گفت: ما یک سال با هم کار کردیم. سال گذشته می‌گفتم تیم به هماهنگی نرسیده است و از آن زمان روی چیزی که الان هستیم، کار کردیم. من این تیم را می‌شناسم. ما چیزهای زیادی داریم که می‌توان آن را توسعه داد، به عنوان مثال مارکوس نیاز به توسعه فردی و تیمی دارد. همه اینها به من اطمینان می‌دهد که بگویم تیم ما توانایی توسعه دارد.

ژسوس در واکنش به اظهارات احمد صلاح، مربی الشرطه عراق، در مورد توانایی الهلال برای حضور در لیگ برتر انگلیس گفت: من بازیکنان خوبی دارم و سطح بازیکنان را می‌شناسم. برای من قوی‌ترین لیگ دنیا، لیگ اسپانیاست، بعد آلمان، بعد ایتالیا و بعد انگلیس. ما توانایی بازی در هر کدام از این لیگ‌ها را داریم و می‌توانیم جزء پنج تیم برتر باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها