کد خبر: 729431
تاریخ انتشار :

تقاضای جالب یک پرسپولیسی در مورد جنجال بیرانوند!

حامد کاویانپور، ستاره سابق و محبوب پرسپولیس، مدعی شد آنها با این شرایط نیز شانس اول قهرمانی هستند.

تقاضای جالب یک پرسپولیسی در مورد جنجال بیرانوند!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش و پیش از دیدار پرسپولیس مقابل چادرملو بود که رای محرومیت تعلیقی علیرضا بیرانوند و البته جریمه ۲۰ میلیاردی این دروازه‌بان منتشر شد. هواداران فوتبال در ایران چندین ماه در انتظار انتشار این رای بودند و حالا محرومیت تعلیقی بیرانوند، اعتراض هواداران پرسپولیس را برانگیخته است. حامد کاویانپور، ستاره سابق باشگاه پرسپولیس، در مصاحبه‌ای با ورزش سه، نسبت به رای منتشر شده به شدت اعتراض داشته و از مدیران پرسپولیس خواسته تا آخرین لحظه دست از پیگیری از حق و حقوق این باشگاه برندارند.

حامد کاویانپور گفت: "ابتدا باید پیروزی مهم پرسپولیس برابر چادرملو را به هواداران این تیم تبریک بگویم. تیم ما روز گذشته روی چمن بد ورزشگاه تختی نتوانست تمام توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد و من احساس می‌کردم بازیکنان نمی‌توانند کارهای تاکتیکی خود را در زمین نشان دهند. اما در نهایت حملات پرسپولیس در دقایق پایانی بسیار خوب و همه‌جانبه بود و آنها توانستند بالاخره به گل برتری دست پیدا کنند. من امیدوارم شرایط برای پرسپولیس در میزبانی در بازی‌های بعدی بهتر شود. ما در لیگ نخبگان آسیا حضور داریم و صعود به مراحل مسابقات می‌تواند چه از نظر مالی و چه از نظر شخصیتی برای باشگاه پرسپولیس بسیار موثر باشد. حیف است وقتی که فرصت درخشش در چنین مسابقات بزرگی را به دست آورده‌ایم، نتوانیم به خوبی میزبانی کنیم و از این امتیاز بزرگ بهره ببریم. تصور کنید ستارگان بزرگ فوتبال دنیا مانند کریستیانو رونالدو قرار است در چنین استادیوم‌هایی به میدان بروند و این اصلاً برای وجهه بین‌المللی فوتبال ما خوب نیست. امیدوارم مشکل زمین چمن برای پرسپولیس در بازی‌های بعدی حل شود، زیرا من اطمینان دارم گاریدو از لحاظ تاکتیکی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و ما در مسابقاتی حتی مانند دیدار با الاهلی در عربستان دیدیم که اگر زمین خوب باشد، پرسپولیس می‌تواند چه فرصت‌های خطرناکی روی دروازه حریفان ایجاد کند.

پرسپولیس در خانه الاهلی حتی می‌توانست به گل تساوی یا برتری دست یابد و این نشان می‌دهد وقتی زمین چمن خوب باشد، بازیکنانی مانند اورونوف می‌توانند چه عملکرد درخشانی را به نمایش بگذارند. به هر حال پرسپولیس علی‌رغم این شرایط دشوار و مشکلات متعددی که از فصل تابستان داشته، همچنان مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود و من تردید ندارم در ادامه فصل و با بازگشت بازیکنان مصدوم به مرز آمادگی، آنها می‌توانند نتایج بهتری کسب کنند. البته کسب چهار پیروزی متوالی و مهمتر از آن بسته نگه داشتن دروازه، نشان می‌دهد گاریدو در همین مدت کوتاه نیز به خوبی توانایی‌های خودش را اثبات کرده و هم به عملکرد این سرمربی اطمینان دارم."

اما حامد کاویانپور در ادامه و با اعتراض شدید نسبت به رای فدراسیون در مورد علیرضا بیرانوند گفت: "هواداران پرسپولیس چندین ماه منتظر اجرای عدالت در فوتبال ایران بودند و من بعد از انتشار حکم در مورد علیرضا بیرانوند از تعجب خشکم زد. ما سال‌های زیادی در فوتبال بوده‌ایم و من تا به حال چنین حکم عجیبی ندیده بودم. سوال من اینجاست که اگر بیرانوند دچار تخلف نشده پس چرا ۲۰ میلیارد جریمه می‌شود و اگر او مرتکب اشتباهی شده پس چرا رای مربوط به محرومیت او تعلیقی است.

من از فدراسیون فوتبال و آقای مهدی تاج تقاضا دارم عدالت را در مورد پرسپولیس رعایت کنند. این تیم در فصل تابستان چند ستاره خود را از دست داد و حالا می‌بینید که در همین مدت کوتاه نیز به خوبی جایگزین‌های بزرگی پیدا کرده و نتایج درخشانی کسب کرده است. تاریخ نشان می‌دهد پرسپولیس حتی با از دست دادن فوق‌ستاره‌های بزرگ نیز مسیر خود را گم نکرده و خیلی سریع توانسته باز هم نتایج خوبی کسب کند. به همه بازیکنان در آینده ثابت خواهد شد که جدایی از پرسپولیس چه ضرر بزرگی برای آنها بوده و این پرسپولیس است که به راه خود در طول تاریخ ادامه می‌دهد؛ پس مسئله من شخص علیرضا بیرانوند نیست.

الکسیس گوندوز در این مدت کوتاه حضور خود در پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی داشته و من برای بیرانوند احترام زیادی قائل هستم. او چند بار با پرسپولیس به عنوان قهرمانی دست یافته و ما خاطرات خوبی از او داریم، اما به هر حال بیرانوند در فصل تابستان تصمیم گرفت به تراکتور برود و من برای او احترام قائل هستم. اما این دلیل نمی‌شود که ما از حق پرسپولیس بگذریم و من از مدیریت باشگاه تقاضا دارم تا آخرین لحظه در مورد حق و حقوق پرسپولیس کوتاه نیاید. البته من بیرانوند را همچنان خودی می‌دانم و حیف شد که او از پرسپولیس رفت.

البته دوست دارم خطاب به هواداران پرسپولیس بگویم که خودتان بهتر می‌دانید که حتی علی‌رغم جدایی چند بازیکن بزرگ و مهم نیز پرسپولیس چه عملکرد درخشانی در فصل جدید داشته و به نظر من این یک نشانه بزرگ برای همه بازیکنان فوتبال ایران است. بازی کردن در پرسپولیس نعمت انقدر بزرگی است که با میلیاردها پول هم نمی‌توان آن را عوض کرد و اگر شما می‌خواهید سال‌های سال در بالاترین سطح بازی کنید، هرگز شانس بازی کردن برای تیمی مانند پرسپولیس را از دست ندهید. البته باز هم تاکید می‌کنم برای تصمیم همه بازیکنان جدا‌شده از پرسپولیس احترام زیادی قائل هستم، اما یک بازیکن بعد از خداحافظی از فوتبال تازه درک می‌کند که نعمت بازی کردن در پرسپولیس چقدر ارزشمند است.

خدا را شکر ما دروازه‌بان خوب و باکیفیتی جذب کردیم و پرسپولیس در فصل جدید هیچ مشکلی از نظر دروازه‌بانی نداشته است. من برای بیرانوند که دروازه‌بان تیم ملی ایران نیز است آرزوی موفقیت می‌کنم، اما مسیر پرسپولیس بدون هیچ بازیکنی خراب نمی‌شود و من اطمینان دارم در پایان فصل دوباره موفقیت‌های بزرگی را جشن خواهیم گرفت.

پرسپولیس میلیون‌ها هوادار دارد و تضییع حق و حقوق آنها بسیار ناراحت‌کننده است. مسئولان فدراسیون با توجه به حساسیت ماجرا دوباره مسئله را بررسی کرده و سعی کند عدالت را در مورد پرسپولیس و هواداران این تیم و البته همه طرفین داستان رعایت کنند. این باشگاه میلیون‌ها هوادار دارد که تمام فکر و ذکرشان موفقیت پرسپولیس است. من و امثال من نیز همه اعتبار و محبوبیت خود را مدیون پرسپولیس هستیم و من تا زمانی که زنده هستم، تلاش می‌کنم از حق و حقوق این باشگاه و هواداران دفاع کنم."

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها