کد خبر: 729509
تاریخ انتشار :

بهترین‌های فوتبال ایران در ماه شهریور - لیست کامل

بعد از برگزاری نظرسنجی و اخذ آرا از جامعه فوتبال، برترین‌های فوتبال ایران در پنج بخش انتخاب شدند.

بهترین‌های فوتبال ایران در ماه شهریور - لیست کامل
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ''ورزش سه''، همانطور که در طی روزهای گذشته در خصوص انتخاب برترین‌‌های فوتبال ایران اطلاع‌رسانی کردیم؛ از این پس با همکاری کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال، جمعی از سردبیران ورزشی، کاپیتان‌ها و مربیان فوتبال، با در نظر گرفتن رای آنالیز بازیکنان و البته نظرسنجی عمومی از شما علاقه‌مندان به فوتبال، برترین‌های فوتبال ایران در هر ماه با پنج عنوان معرفی خواهند شد. برترین بازیکن جوان، برترین سرمربی، برترین گل، برترین سیو و در نهایت برترین بازیکن ماه فوتبال ایران، عنوان‌هایی هستند که از این پس معرفی و از آن‌ها تجلیل خواهد شد. این شما و این برترین‌های پنج هفته ابتدایی فوتبال ایران:

برترین گل: تیوی بیفوما به استقلال تهران

بازیکن اهل کنگو استقلال خوزستان در دیدار برابر استقلال تهران، گل تماشایی و از راه دور را وارد دروازه سیدحسین حسینی کرد و اولین شکست این تیم رقم خورد. زیبایی و حساسیت گل بیفوما، سبب انتخاب گل او به عنوان زیباترین گل شهریور ماه شد.  

برترین سیو: الکسیس گندوز مقابل تراکتور

دروازه‌بان پرسپولیس با درخشش در دیدارهای ابتدایی فصل، خیال هواداران این تیم را از جهت جانشینی علیرضا بیرانوند راحت کرد. او در پنج هفته ابتدایی بارها ناجی تیمش شد اما بدون شک اوج درخشش او به تقابل مقابل تراکتور بر‌می‌گردد. سیو تماشایی گندوز در ثانیه‌های پایانی نیمه نخست در مقابل ضربه سر عارف آقاسی، به عنوان برترین سیو ماه شهریور برگزیده شده است.

برترین بازیکن جوان: رضا غندی‌پور ۱۹ ساله

پدیده جوان این فصل فوتبال ایران که با کمتر از ۱۹ سال سن، پیراهن ملوان را به تن می‌کند؛ از عوامل درخشش این تیم در پنج هفته ابتدایی فصل بوده است. غندی‌پور در پنج هفته ابتدایی سه گل به ثمر رساند و یک پاس گل به هم‌بازیانش تقدیم کرد. او طی این هفته‌ها موفق به گرفتن یک پنالتی هم شد و یک بار هم عنوان برترین بازیکن زمین را به دست آورده است. همه این عوامل سبب شد تا غندی‌پور عنوان برترین بازیکن جوان ماه شهریور را از آن خود ببنید.

برترین سرمربی: ژوزه مورایس – سپاهان

مورایس اگرچه در رقابت‌های آسیایی عملکرد چندان قابل دفاعی به جا نگذاشته است اما او در پنج هفته ابتدایی با سپاهان چهار پیروزی به دست آورد و فقط یک بار با نتیجه تساوی مقابل ذوب‌آهن متوقف شد. کسب ۱۳ امتیاز از ۱۵ امتیاز ممکن، او را در صدر برترین مربیان ایرانی در ماه شهریور قرار داده است.

بهترین بازیکن: امیرحسین حسین‌زاده - تراکتور

به ثمر رساندن سه گل، دادن یک پاس گل، خلق ۹ موقعیت جدی گلزنی، و کسب دو عنوان بهترین بازیکن زمین، شاید مهم‌ترین دلایل انتخاب امیرحسین حسین‌زاده به عنوان برترین بازیکن ماه فوتبال ایران از سوی کارشناسان، روزنامه‌نگاران و اغلب کاپیتان‌ها باشد. حسین‌زاده رای اول هفت کاپیتان لیگ برتری برای عنوان برترین بازیکن ماه فوتبال ایران بوده است و به جز یک کاپیتان، همه او را در لیست پنج نفره برترین بازیکنان ماه شهریور قرار داده بودند!

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها