کد خبر: 729654
تاریخ انتشار :

استقبال از پیشنهاد یونایتد: توخل آماده بازگشت!

توماس توخل از پیشنهاد باشگاه منچستریونایتد برای قبول هدایت این تیم استقبال می‌کند.

استقبال از پیشنهاد یونایتد: توخل آماده بازگشت!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، امروز قرار است جلسه مهمی بین مدیران باشگاه منچستریونایتد با حضور سر جیم راتکلیف به عنوان یکی از سهام‌داران و تصمیم‌گیرنده‌های اصلی این باشگاه برگزار شود تا تکلیف ادامه همکاری آنها با اریک تن‌هاخ یا برکناری او از سمتش به عنوان سرمربی این تیم مشخص شود.

نتایج ضعیف شیاطین سرخ در طول فصل جدید باعث شد که شایعات بسیاری درباره احتمال اخراج این مربی هلندی به گوش برسد و رسانه‌های انگلیسی پیش از این مدعی شده بودند که مدیران این باشگاه به او هشدار داده‌اند که اگر در دیدار برابر پورتو و استون ویلا نتایج قابل قبولی به دست نیاورد باید نیمکت این تیم را ترک کند و هر دو دیدار با نتیجه مساوی به پایان رسید.

در طول چند هفته گذشته از مربیان بسیاری به عنوان گزینه‌های اصلی یونایتد برای جانشینی سرمربی فعلی نام برده شد اما به نظر می‌رسد که توماس توخل در حال حاضر از شانس بیشتری برخوردار باشد. او که سابقه حضور در لیگ برتر انگلیس با هدایت چلسی را دارد، پس از قطع همکاری با بایرن مونیخ هنوز روی نیمکت تیم دیگری ننشسته است.

حالا دیلی میل خبر داده است که این مربی آلمانی هم علاقه زیادی به بازگشت به دنیای فوتبال و حضور در اولدترافورد دارد و از پیشنهادی که از سوی یونایتد به او ارائه شود استقبال خواهد کرد تا بار دیگر فرصت مربیگری در لیگ برتر انگلیس را به دست آورد. یونایتد در حال بررسی گزینه‌های مختلف است اما توخل با توجه به سابقه و دوری‌اش از میادین در این بازه زمانی شانس زیادی برای قبول این کار خواهد داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها