کد خبر: 729796
تاریخ انتشار :

عصبانیت شدید هوملس از بازی نکردن در رم!

متس هوملس، با انتشار پستی در این ستا گرام نسبت به نیمکت نشینی خود در رم معترض شد.

عصبانیت شدید هوملس از بازی نکردن در رم!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، متس هوملس، مدافع آلمانی سابق دورتموند و تیم ملی آلمان، در فصل جاری رقابت های سری آ، حتی یک دقیقه هم به میدان نرفته است. اتفاقی که با توجه به رقم قرارداد نسبتا بالا و همچنین سابقه این مدافع ۳۵ ساله باعث شگفتی در ایتالیا و البته ناراحتی شدید این بازیکن شده است.

هوملس امشب تصاویری از ابتدای حضورش در این تیم روی نیمکت و همچنین در کنار مکان‌های دیدنی شهر رم منتشر کرد و نوشت: "رم تا اینجا، فکر می‌کنم به زودی عکس‌های بازی را اضافه خواهم کرد."

متس هوملس فصل گذشته و بعد از شکست با دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا، به عنوان بازیکن آزاد راهی رم شد. او به محض ورود اعتراف کرد که حداقل نیاز به دو هفته زمان دارد تا به آمادگی حضور در زمین برسد. حالا چهار هفته از آن زمان می‌گذرد و او هنوز منتظر اولین بازی با پیراهن جالوروسی است.

ضمن آنکه هوملس با نظر دنیله ده‌روسی راهی رم شد اما خیلی زود ایوان یوریچ جایگزین او شد. با این حال نام هوملس در تمام بازی‌هایی که یوریچ روی نیمکت رم حضور داشته در لیست نفرات مسابقه قرار گرفته اما جیانلوکا مانچینی، ایوان ندیکا و ماریو هرموسو سه مدافع مرکزی مورد اعتماد سرمربی کروات جالوروسی بوده‌اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها