کد خبر: 729823
تاریخ انتشار :

توپ طلای جنجالی مسی: ای نی ستا بالاخره حرف زد!

آن درس ای نی ستا در مراسم خداحافظی روز گذشته خود در مورد توپ طلای جنجالی سال 2010 که به لیونل مسی رسید، حرف زد.

توپ طلای جنجالی مسی: ای نی ستا بالاخره حرف زد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، اینیستا در 40 سالگی در مراسمی احساسی در بارسلونا، دوران حرفه‌ای خود را به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای به پایان رساند. او در خلال کنفرانس مطبوعاتی خود در مورد فوتبالش و عناوین قهرمانی‌ای که کسب کرد و همچنین توپ طلای 2010 که بسیاری حق او می دانستند، صحبت کرد. جایزه‌ای فردی که بسیاری معتقدند او باید به ویژه در سال 2010 پس از قهرمانی در جام جهانی، آن را می‌برد.

اینیستا ولی اهمیت چندانی به این قضیه نداد و حرفی زد که همه هواداران بارسلونا حاضر در سالن را تحت تأثیر قرار داد: «امروز من اینجا نشسته‌ام و شما تصاویری از قهرمانی‌ها و جام‌هایم را به طور خلاصه تماشا کردید. چیزی که بیش از همه در ذهن من می‌گذرد، عشق و علاقه مردم است. اینکه بتوانم بسیاری از مردم را با کار خودم خوشحال کنم.»

اینیستا ادامه داد: «توپ طلا جایزه ای بسیار ارزشمند و بخشی از فوتبال است، اما وقتی من از غرور و افتخار صحبت می‌کنم به خاطر کسب جوایز نیست، به خاطر رؤیای فوتبالیست بودن و جلب محبت همه مردم است. من ژاوی و لئو، سه نفر روی سکو به عنوان بهترین‌های سال. سه نفر از بارسا، که روی سکوی توپ طلا هستند، این جایزه اصلی بود و آن روز نه فقط لئو که همه ما توپ طلا را بردیم.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها