کد خبر: 730110
تاریخ انتشار :

ستاره صد میلیون یورویی علیه گول سیانی!

گرجستان در شبی که گئورگی گول سیانی را از ابتدا در ترکیبش داشت، مقابل اوکراین شکست خورد.

ستاره صد میلیون یورویی علیه گول سیانی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش “ورزش سه”، پوزنان لهستان میزبان تیم جنگ‌زده اوکراین بود که برای اولین پیروزی در هفته سوم لیگ ملت‌ها، تلاش می‌کرد و شاگردان پرانگیزه و شگفتی‌ساز ویلی سانیول را مقابل خود می‌دید.

در حالی که این بازی با حملات جسته و گریخته اوکراین و بعضا پیش‌روی گرجستان همراه بود، یک اشتباه در مرکز زمین، سبب ضد حمله سریع اوکراینی‌ها شد تا آنها با اتکا به تکنیک فوق‌ستاره خود به گل نخست دست پیدا کنند.

میخایلو مودریک هافبک تیم چلسی در دقیقه ۳۵ و روی اشتباه هافبک تیم گرجستان صاحب توپ شد و با یک استارت برق آسا از گئورگی گولسیانی گذشت و از پشت محوطه جریمه دروازه حریف را هدف گرفت.

این ضربه دیدنی و سریع، در یک چشم به‌هم زدن فاصله طولی محوطه جریمه را پیمود و به تور دروازه گئورگی مامارداشویلی کوبیده شد تا دروازه‌بان تیم والنسیا بی آنکه کاری از دستش بر بیاید، شاهد باز شدن دروازه خود شود.

در ادامه نیمه دوم گرجی‌ها که برای جبران گل خورده تلاش می‌کردند، دو موقعیت خوب داشتند اما آناتولی تروبین دروازه اوکراین را نجات داد.

گرجستان در اغلب دقایق نیمه دوم نیز بر بازی مسلط بود و در دقیقه ۷۲ روی شوت گئورگی گولسیانی موقعیت خطرناکی را خلق کرد. شلیک از راه دور مدافع پرسپولیس می‌رفت که در کنج دروازه قرار بگیرد اما گلر شاغل بنفیکا، دروازه تیم اوکراین را با یک واکنش زیبا بسته نگه داشت.

در نهایت اوکراین با حفظ نتیجه موفق شد اولین برد خود را کسب کند اما در جدول همچنان گرجستان شش امتیازی صدرنشین است.

کئورگی گولسیانی هم که در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت، تا دقیقه ۸۲ در زمین ماند. او در صحنه گل دریبل بدی خورد اما می‌توانست با شوت دقیقه ۷۲ تیمش را از شکست نجات دهد که بدشانسی مانع از این اتفاق شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها