کد خبر: 730534
تاریخ انتشار :

در دقایق پایانی بازی با ایران غیبت کاتانچ حس شد

او دی لج ون حمرابکوف می‌گوید که آنها نمی‌توانند در زمین مسابقه، خودسر و بدون تبعیت از دستورات کادرفنی عمل کنند.

در دقایق پایانی بازی با ایران غیبت کاتانچ حس شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، دو حریف تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026، فردا در ورزشگاه تاشکند به مصاف هم می‌روند. ازبکستان که در بازی قبل برابر ایران به تساوی بدون گل رسید، میزبان امارات خواهد بود.

اودیلجون حمرابکوف بازیکن تیم ملی ازبکستان در نشست خبری قبل از بازی گفت: فردا مقابل تیمی قوی به میدان می‌رویم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا هدف هوادارانی که به ورزشگاه می‌آیند را محقق کنیم.

او ادامه داد: فردا فکر می‌کنم هر دو تیم بتوانند بازی زیبایی ارائه دهند. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در حضور هواداران پرتعدادمان به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

وی درباره سردرگمی بازیکنان ازبکستان در پانزده دقیقه پایانی دیدار با ایران و اینکه آیا بازیکنان در زمین می‌توانند تصمیم‌گیری‌های لازم را انجام دهند یا خیر، گفت: اگر بازیکنان در زمین تصمیم‌گیری کنند و تاکتیک‌ها را تغییر دهند، این بی‌احترامی به مربیان خواهد بود. مربیان ما هفته‌ها وقت می‌گذارند تا حریف را بررسی کنند. نبود سرچکو کاتانچ در پانزده دقیقه پایانی بازی با ایران به وضوح حس شد.

حمرابکوف در پایان گفت: ما فردا به هدفی که برای خود تعیین کرده‌ایم، قطعاً دست خواهیم یافت. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا از فرصت‌های خود به بهترین نحو استفاده کنیم. اینکه دقیقاً چطور به این هدف خواهیم رسید، در جریان بازی مشخص خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها