کد خبر: 730671
تاریخ انتشار :

شلیک مهار نشدنی یک مانشافت اولی!

تیم ملی آلمان در چارچوب مسابقات لیگ ملت‌ها با نتیجه ۱-۰ هلند را شکست داد و بدین ترتیب زودتر از پایان دور گروهی، به مرحله یک چهارم نهائی صعود کرد.

شلیک مهار نشدنی یک مانشافت اولی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی ۲-۱ در مقابل بوسنی، تیم یولیان ناگلزمان در عرض چهار روز دومین پیروزی متوالی خود را به دست آورد.

گل بازی را جیمی لولینگ ۲۳ ساله به ثمر رساند!

این بازیکن اشتوتگارت به دلیل مصدومیت دنیس اونداف به‌طور ناگهانی به ترکیب اصلی اضافه شد و در اولین بازی‌اش برای آلمان، گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۶۴: پس از یک ضربه کرنر، توپ به لولینگ می‌رسد. این بازیکن سابق یونیون، بدون تردید شوت می‌زند و توپ را به گوشه سمت راست دروازه می‌فرستد.

یک عملکرد فوق‌العاده از لولینگ که به‌عنوان یک تازه‌وارد در تیم ملی، شروعی عالی داشت!

این مهاجم در گفت‌وگو با زی‌دی‌اِف گفت: «ما به‌عنوان یک تیم متحد برنده شدیم، در دفاع هم خوب عمل کردیم. بازی فوق‌العاده‌ای بود. خوشحالم که با گلم توانستم کمک کنم.»

در مونیخ، قبل از آغاز بازی، لحظات احساسی فرا می‌رسد: توماس مولر، ایلکای گوندوگان و مانوئل نویر با تشویق‌های فراوان از تیم ملی خداحافظی کردند. گرچه تونی کروس هم قرار بود در این جمع حضور داشته باشد اما به دلیل مسائل مربوط به آکادمی‌اش، نتوانست به مونیخ برسد.

و پس از شروع بازی، جو سنگین ورزشگاه همچنان ادامه داشت. فقط پس از ۱۰۰ ثانیه، سرژ گنابری توپی را قطع می‌کند که به لولینگ می‌رسد. او شوت می‌زند و به‌ظاهر به گل می‌رسد، اما پس از بررسی طولانی VAR (که ۱۷۸ ثانیه طول می‌کشد) گل به دلیل آفساید مردود اعلام می‌شود. هیجان اولیه فرو می‌نشیند، اما تیم ناگلزمان با انرژی ادامه می‌دهد.

با اینکه ۹ بازیکن تیم مصدوم هستند، اما مانشافت هلند را تحت سلطه قرار می‌دهد. تیم کومان تنها با یک شوت به تیرک از سوی سیمونز، ستاره لایپزیش، برای آلمان خطرناک شد.

بدین ترتیب الیور بائومان، دروازه‌بان ۳۴ ساله آلمان، تا لحظات پایانی فرصتی برای نشان دادن خود پیدا نکرد. اما در اواخر بازی، او شوتی از مالن، بازیکن دورتموند، را از گوشه دروازه بیرون کشید. در سوی دیگر، آلمانی‌ها به موقعیت‌های خوبی دست پیدا کردند و روی یکی از آنها شوت تماشایی لولینگ به تور دروازه چسبید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها