کد خبر: 730849
تاریخ انتشار :

ساعی: مبینا خودش بی‌خیال رشته پزشکی شد!

رئیس فدراسیون تکواندو به حواشی اخیر پیرامون مبینا نعمت زاده واکنش نشان داد.

ساعی: مبینا خودش بی‌خیال رشته پزشکی شد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو که صبح امروز نشستی با اصحاب رسانه برگزار کرده بود، در واکنش به حواشی پس از المپیک خصوصا مسائلی که پیرامون اظهار نظر جنجالی مبینا نعمت‌زاده مبنی بر ابراز علاقه وی به تحصیل در رشته پزشکی رخ داده بود، گفت:

«موضوع خیلی ساده بود. برخی افراد وقتی دیدند هیچ فضایی برایشان وجود ندارد که بخواهند تکواندو را تخریب کنند به سراغ این موضوع رفتند و جوسازی کردند. خود من هم یک زمانی ورزشکار و قهرمان بودم و خوب می‌دانم که این درخواست‌ها همیشه در ورزش بوده و خواهد بود.»

او صحبتش را اینطور ادامه داد:

«ساده‌ترین درخواست قهرمانان درباره مسکن و مسائل مالی است که به بسیاری از آنها رسیدگی نمی‌شود. شاید بتوان گفت 90 درصد درخواست‌های قهرمانان هیچوقت محقق نشده است.»

ساعی در دفاع از مبینا نعمت‌زاده گفت:

«با این حال درخواست خانم نعمت‌زاده ناحق نبوده و حقش بوده. هیچ منت نمی‌توانند بر سر این ورزشکار بگذارند. ایشان می‌تواند تحصیلات خود را در برخی رشته‌ها ادامه دهد و اگر اشتباه نکنم برخی مسئولان هم گفته‌اند که نعمت‌زاده می‌تواند در رشته پزشکی تحصیل کند که البته با کم‌لطفی‌هایی که در حق او شد، احتمالا خودش نخواهد این رشته را بخواند.»

رئیس فدراسیون تکواندو تاکید کرد که تحصیل نعمت‌زاده در رشته پزشکی حق سایر داوطلبان را ضایع نمی‌کند:

«خانم نعمت‌زاده سن و سال کمی دارد و آن لحظه که از مبارزه بیرون آمده تحت یک‌سری فشار و احساسات در واکنش به یک سوال صرفا گفت دوست دارد که پزشکی بخواند. با صرف این جمله که به او مدرک پزشکی ندادند. اگر هم او برود و پزشکی بخواند از سهمیه تهران در ظرفیت کنکور سراسری کم نمی‌شود. ضمن اینکه خیلی از افرادی که در این رشته‌ها مشغول تحصیل هستند از یک‌سری سهمیه‌ها استفاده کرده‌اند و همه آنها با رتبه طلایی کنکور پذیرفته نشده‌اند. منتها آنها چون دیده نمی‌شوند مردم حق دارند که اطلاعی نداشته باشند.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها