کد خبر: 731270
تاریخ انتشار :

10-هیچ، فریاد خشم بل ین گام دلیل داشت!

عصبانیت شدید و غیرمنتظره بل ین گام علیه وینیسیوس صحنه‌ای را در ورزشگاه سلتا خلق کرد که هیچکس انتظارش را نداشت.

10-هیچ، فریاد خشم بل ین گام دلیل داشت!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، فریاد خشم و واکنش عصبانی جود بلینگام به تک روی وینیسیوس در بازی برابر سلتا بی‌ارتباط با ناکامی‌های او در گلزنی نیست. او فصل قبل در این مقطع 10 گل زده بود. جود بلینگام در هر نقطه از زمین، حتی در سمت راست، به رئال مادرید کمک می‌کند، اما ستاره انگلیسی با گلزنی بیگانه شده است. سال گذشته در این مقطع از فصل او 10 گله بود و این فصل هنوز گلی به ثمر نرسانده است. اگرچه ماموریت اصلی او گلزنی نیست، اما کم کم شروع به ناامید شدن می‌کند.

بهترین مثال در دقیقه 32 بازی با سلتا بود، وقتی با عصبانیت بر سر وینیسیوس فریاد کشید. دلیل؟ ستاره برزیلی ترجیح داد شوت بزند به جای اینکه به سمت راست نگاه کند و به او پاس گل بدهد.

ماجرا چه بود؟

قبل از پایان نیمه اول، این اختلاف یک گله می‌توانست به دو گل افزایش یابد اما وینیسیوس جونیور با خودخواهی یک موقعیت عالی گلزنی را هدر داد.

در دقیقه ۴۴ این وینگر برزیلی به قلب دفاع سلتاویگو زد و مدافعان این تیم را به هم ریخت. او به خوبی در سمت چپ محوطه جریمه از بازیکنان حریف گذشت و وقتی در زاویه بسته قرار گرفت، می‌توانست جود بلینگام را در تیر دو صاحب توپ کند تا او به راحتی بازی را ۲-۰ کند اما وینی تصمیم دیگری گرفت و ضربه بی‌دقتی را روانه دروازه کرد که با اختلاف بسیار زیاد به بیرون رفت و خطری برای دروازه سلتا نداشت.

این تصمیم وینیسیوس جونیور باعث واکنش شدید و عصبانیت بلینگام شد. او بلافاصله پس از از دست رفتن موقعیت شروع به اعتراض به وینیسیوس کرد و از او بابت تک‌روی‌اش انتقاد کرد.

جود یک مهره کلیدی

بلینگام همچنان انرژی و طراوت چشمگیری به بازی رئال مادرید می‌دهد، اما او مانند سال گذشته نمی‌درخشد. او کمتر از یک سال پیش در محوطه جریمه قدم می‌گذارد و کمتر می‌توان او را در موقعیت گل پیدا کرد.

و اگرچه او بازیکنی حیاتی است، اما چیزهای بیشتری می‌خواهد. جود می‌خواهد برای رئال گل بزند. او به محض شروع نیمه دوم می‌خواست با یک حرکت انفرادی به گل برسد اما ضربه نهایی او به بیرون رفت.

واکنش کارلتو چه بود؟

" راستش من عصبانیت جود علیه وینیسیوس را ندیدم. البته این به نظر من اتفاق خوبی است و جود شخصیت و جسارتش را نشان داد. من آن دو را در حال صحبت دیدم و فکر نمی‌کنم آنها مشکلی داشته باشند. آنها در پایان بازی همدیگر را در آغوش گرفتند، پس مشکلی نیست."

البته واکنش فوری آنچلوتی چیز دیگری بود. او که می‌دانست جود به اعتماد به نفس نیاز دارد، از روی نیمکت با آغوش باز شروع به تشویق او کرد. بازی بعد رئال در لالیگا برابر بارسلوناست و جود خاطرات خوشی از ال کلاسیکو دارد. اولین گل فصل جود در لالیگا به دشمن دیرینه خواهد بود؟ شاید، به خصوص اگر این بار وینیسیوس به او پاس بدهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها