کد خبر: 732314
تاریخ انتشار :

سی و‌ های میلیون دلاری: پن یا، ستاره غیرمنتظره ال‌ کلاسیک و!

این یا کی پن یا با ثبت پنج سی و یکی از بهترین نفرات بارسلونا در مقابل رئال مادرید بود.

سی و‌ های میلیون دلاری: پن یا، ستاره غیرمنتظره ال‌ کلاسیک و!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، یکی از ستاره‌های غیر منتظره بارسلونا در شب پیروزی درخشان بلوگرانا مقابل رئال مادرید با نتیجه پرگل ۴-۰ اینیاکی پنیا دروازه‌بان این تیم بود که با ثبت پنج سیو یکی از بهترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشت.

اولین سیو دیدنی پنیا در این بازی در دقیقه ۱۴ اتفاق افتاد. جایی که جود بلینگام در مقابل دروازه خالی رئال به توپ ضربه زد و در آستانه ورود آن به دروازه بارسلونا، پنیا با یک واکنش سریع توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید‌. هرچند که کمک داور در این صحنه اعلام آفساید کرد اما واکنش پنیا استثنایی بود.

اوج درخشش پنیا در این بازی اما در نیمه دوم رقم خورد. اولین واکنش عالی او در موقعیت تک به تک کیلیان امباپه شکل گرفت که پنیا با پا توانست موقعیت عالی را از امباپه مهار کند.

در دقیقه هفتادبازی، بار دیگر امباپه در موقعیت نسبتا تک به تک با پنیا قرار گرفت و این بار نیز ضربه نه چندان خوب او را پنیا بازهم با پا مهار کرد. 

 

در دقیقه ۸۴، این بار نوبت به فدریکو والورده رسید تا با شوت از راه دور شانس گلزنی خود را امتحان کند اما بازهم پنیا با واکنش خوب خود توپ را در آغوش گرفت.

آخرین واکنش عالی پنیا نیز در دقیقه ۹۰ بازی و جایی که او بازهم امباپه را ناکام گذاشت رقم خورد. این بار امباپه از زاویه بسته با او تک به تک شد و ضربه‌اش را پنیا با دست راست به زیبایی مهار کرد تا یک کلین‌شیت به یادماندنی از خود برجای بگذارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندی ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها