کد خبر: 244081
تاریخ انتشار :

نصرالله خطاب به صهیونیست‌ها: از جنگ و تهدیدهای شما نمی‌هراسیم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مراسمی که به همت جمعیت کشاف المهدی(ع) برگزار شد درباره موضوعات سیاسی، داخلی، منطقه‌ای سخنرانی می‌کند.

وی در آغاز سخنانش ولادت صاحب عصر و زمان امام مهدی(ع) را به همه مسلمانان جهان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که همه ما را از یاران و انصارش قرار دهد.

نصرالله که سخنانش به طور مستقیم از شبکه تلویزیونی المنار در حال پخش است، افزود: به برخی مسائل مایلم اشاره کنم عنوان اول مربوط به دشمن صهیونیستی است. دشمن چند روز پیش رزمایشی در داخل اراضی اشغالی با عنوان نقطه تحول8 برگزار کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت: دشمن اسرائیلی اعتراف کرد که در جنگ جولای 2006 پیروز نشد و چیز جدیدی اضافه شد که آن وارد کردن جبهه داخلی به جنگ بود و اسرائیل مجبور شد رزمایش هایی در جبهه داخلی برگزار کند. جهبه داخلی همواره از جنگ ها دور بود اما در جنگ جولای، جنگ به داخل خاک دشمن کشانده شد‬.

وی افزود: به مناسبت برگزاری این رزمایش، شماری از مسئولان اسرائیلی، تهدیدهایی را علیه لبنان بر زبان جاری کردند، تهدید به انفجار و کوچاندن مردم‬‎ . اولا این تهدیدها بخشی از جنگ روانی است که ما از زمان شکل گیری این رژیم به آن عادت کرده ایم، بخشی از سلاح دشمن برای وارد کردن شکست به ملت‌های عرب، جنگ روانی بود‬.

به گزارش تسنیم، نصر الله گفت: این رژیم از لحظه ای که تاسیس شد [موجودیتش] مبتنی بر کشتار، انفجار و جنایات بود و لبنانی ها و ملت های منطقه به یاد دارند که دشمنی به نام اسرائیل وجود دارد و این ماهیت تجاوزکارانه دشمن است که در اظهارات مسئولان رژیم نشان داده می شود‬.

وی خطاب به صهیونیست ها گفت شما این حقیقت را درک کردید که ارتش شما شکست خورد و به همین سبب با این رزمایش که اعتراف کاملی است به این که مقاومت، توانمندی هایی دارد که تمام این مناطقی که در آن رزمایش برگزار می شود، در تیررس آن قرار دارد‬‎. این مساله واضح و قطعی است و سرکردگان دشمن و جامعه دشمن می دانند که این تهدیدها هرگز سبب تقدم و تاخر هیچ چیزی نخواهد شد، ما نه از جنگ شما می ترسیم و نه از تهدیدهایتان‬‎.

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها