کد خبر: 417257
تاریخ انتشار :

جستجوها برای کودکی که در ۱۳ به در گمشده بود آغاز شد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز به نقل از فرمانداری خلخال، احمد قنبری بعدازظهر روز دوشنبه در جلسه کارگروه تخصصی امداد و نجات ستاد مدیریت بحران خلخال تصریح کرد: این پسربچه چهارساله در روز ۱۳ فروردین سال جاری در حاشیه رودخانه هرو چایی ناپدید شد.

وی افزود: با احتمال غرق شدن وی در این رودخانه عملیات جستجوی چندروزه در زمان وقوع حادثه اجرا شد اما عملاً این عملیات ناموفق بود و اثری از کودک یافته نشد.

جانشین فرماندار خلخال تأکید کرد: به پیشنهاد والدین این کودک و فاش شدن راز گم‌شدن کودک عملیات دوباره جستجوی این کودک از ساعت ۹ صبح فردا ۲۷ تیر در طول رودخانه هروچایی تا داخل حوزه استحفاظی شهرستان کوثر و محل سد گیوی آغاز می‌شود .

قنبری یادآور شد: در عملیات جستجوی کودک در فروردین‌ماه امسال چند اکیپ از نیروهای ویژه امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر به همراه نیروهای انتظامی، بسیج، سپاه و مردم شرکت کردند ولی به علت دبی بالای آب رودخانه نتوانستند اثر و نشانه‌ای از کودک گم شده پیدا کنند .

وی تأکید کرد: پایین آمدن سطح آب رودخانه زمینه را برای جستجوی دوباره رودخانه فراهم ساخته و در عملیات جستجوی جدید علاوه بر جستجوی کامل ۲۰ کیلومتر از مسیر رودخانه از محل پارک ائلرباغی شهر خلخال تا محل سد گیوی، داخل سد گیوی نیز با بکارگیری نیروهای ویژه امداد و نجات سازمان جمعیت هلال‌احمر جستجو خواهد شد

منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها