کد خبر: 634652
تاریخ انتشار :

معرفی سبزینه پک؛ وبسایت فروش خاص‌ترین پک های پذیرایی

معرفی سبزینه پک؛ وبسایت فروش خاص‌ترین پک های پذیرایی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سبزینه پک sabziinehpack.com)) استارتاپی هوشمند است که در زمینه فروش انواع پک پذیرایی برای همایش، مراسم ختم، جلسه دفاع و جشن عقد و عروسی در تهران، مشهد وشهرهای اطرافشان فعالیت می کند. همان طور که می  دانید برگزاری یک مراسم به برنامه ریزی و زمان بندی دقیق نیاز دارد. زمانی که میزبان درگیر کارهای اجرایی و هماهنگی های مراسم است، آماده کردن یک پذیرایی کامل و مناسب کار سختی است. سبزینه پک با طراحی یک پذیرایی متفاوت به شما کمک می کند تا شأن و جایگاه میزبانی کردن آبرومندانه، همراه با آرامش خاطر داشته باشید. انواع پک پذیرایی مراسم ختم، همایش و رویداد، صبحانه، دفاع پایان نامه و جشن عقد و عروسی از محصولات این وبسایت است که در ادامه به ویژگی های این استارتاپ می پردازیم.

قیمت های رقابتی

سبزینه پک همواره مدعی بوده که قیمت های منصفانه و رقابتی بر روی پک های پذیرایی خود قرار می دهد که با بررسی هایی که از بازار محتویات بسته های پذیرایی انجام شد و مقایسه هایی که صورت گرفت، به راحتی می توان نتیجه گرفت که تا حدود زیادی این ادعا به واقعیت نزدیک است. اما این مقایسه را برعهده خودتان قرار میدهیم تا نسبت به آن اطمینان خاطر داشته باشید.

تخفیف برای تعداد سفارشات بالا

فروشگاه اینترنتی سبزینه پک برای سفارشات بالا تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته است. هم چنین برای معرفی سبزینه پک به دیگران، کد تخفیف اختصاصی داده می شود.

قیمت های مناسب در کنار تخفیف های ویژه، تجربه ی خوبی را از یک خرید مناسب برای شما عزیزان به یادگار خواهد گذاشت اما این پایان کار نیست و خدمات جذاب دیگری نیز از سبزینه دریافت خواهید کرد. گفتنی است به دلیل استقبال زیاد بیشتر این تخفیفات در پک میوه ختم و پک پذیرایی همایش و رویداد انجام می پذیرد.

105

پشتیبانی سبزینه پک

این فروشگاه دارای یک سیستم پشتیبانی کامل می باشد که متناسب با زمان پذیرایی، نوع و تعداد مهمان ها به صورت اختصاصی بهترین پک را پیشنهاد می کند؛ علاوه بر این در موارد زیر نیز به شما کمک میکند:

  • مشاوره و راهنمایی خرید بهترین پک متناسب با مراسم شما
  • دریافت پیشنهادات و انتقادات
  • اطلاع از مراحل ارسال پک های پذیرایی
  • عودت وجه در صورت نارضایتی

امکان بازگشت پک های اضافه

گزارشات انجام شده نشان می دهد، یکی از دغدغه های میزبان برای تهیه پک پذیرایی، تعدادی است که سفارش می دهد. برخی نگران این هستند که اگر مهمانان کمتر از تعداد پیش بینی شده، حضور داشته باشند، با اضافه های پک ها، چه کنند. سبزینه برای حل این دغدغه امکان بازگشت پک های اضافه را فراهم کرده است. در صورت اضافه آمدن پک ها و نیامدن مهمانان، بعد از مراسم با 80 درصد قیمت بسته پذیرایی، بازگشت پک های اضافی امکان پذیر است. (این خدمت فعلا فقط در نمایندگی مشهد ارائه می شود.)

چاپ رایگان لوگو روی بسته بندی

همان طور که در تصویر زیر میبینید، سبزینه پک با توجه به مراسم جشن، مراسم ختم، دفاع پایان نامه و همایش، لوگوی های اختصاصی شما را به صورت رایگان بر روی بسته بندی چاپ می کند.

1066

رعایت بهداشت در بسته بندی

جهت سلامت مهمانان، تمامی میوه ها پس از شستشو، داخل سلفون بسته بندی می شوند. هم چنین پد الکلی به صورت رایگان داخل تمام بسته ها قرار می گیرد.

قرعه کشی ماهانه

سبزینه طبق سنت همیشگی خود بین خریداران هر ماه خود یک قرعه کشی برگذار میکند و یک تا چند کد تخفیف به صورت ماهانه به خریداران خود اهدا می کند. این قرعه کشی از طریق صفحه اینستاگرام سبزینه به اطلاع مشتریان می رسد؛ کد تخفیف برای برندگان بدون تاریخ مصرف قابل استفاده می باشد.

دیگر مزایای فروشگاه اینترنتی سبزینه پک

این فروشگاه علاوه بر مواردی که بیان شد، دارای نماد اعتماد الکترونیک، دارای درگاه های پرداخت امن رسمی، تضمین کیفیت بسته بندی و محتویات داخل آن است. هم چنین ارائه خدمات عکاسی حرفه ای در همایش به صورت رایگان انجام می شود. سبزینه پک با برندهای مختلف از اصناف متفاوت همکاری داشته است. به عنوان مثال می توان به شرکت های تکنولوژی محوری مانند گرین وب و ایران سرور، شرکت های دارویی  مانند عبیدی و مجموعه های معتبری مانند فرش محتشم اشاره کرد.

1067

راه های ارتباطی سبزینه پک:

تلفن ثابت نمایندگی مشهد: ۰۵۱۳۷۲۷۷۰۲۹

تلفن ثابت نمایندگی تهران: ۰۲۱۲۲۵۰۳۹۴۹

واتساپ: ۰۹۳۳۴۷۸۲۵۷۱

اینستا گرام:  sabziinehpack_com

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها