کد خبر: 175611
تاریخ انتشار :

جواد عزتی: قرار نیست مثل «قهوه تلخ» همیشه فانتزی بازی کنم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، جواد عزتی بازیگر سریال «دردسرهای عظیم» که پخش آن به تازگی از شبکه سه سیما به پایان رسیده است درباره رویکرد عوامل و بازیگران سریال در نوع پرداخت شخصیت‌ها و جنس بازی‌ها اظهار کرد: از همان روز اولی که درباره نقش‌ها با کارگردان و نویسنده‌های سریال صحبت می‌کردیم استراتژی مان بر این بود که بازی‌ها خیلی به سمت طنز حرکت نکند و این طور نباشد که بیننده لزوما بخندد.

وی افزود: معمولا انتخاب‌های اول هر کارگردان در چیدن گروه بازیگران، جنس یک کار را مشخص می‌کند. اگر دقت کنید در این سریال مهدی هاشمی به عنوان اولین بازیگر انتخاب شد. سابقه او و نوع کارهایی که در آن حضور داشته می‌تواند رویکرد کلی کار را مشخص کند.

این بازیگر درباره جنس کمدی این سریال توضیح داد: جنس کمدی من هم جنس کمدی به اصطلاح رویی نیست. در این سریال سعی کردم از فضای فانتزی فاصله بگیرم چرا که فضای قصه هم جدی بود و همین نوع بازی را طلب می‌کرد.

عزتی تأکید کرد: زمانی ممکن است کلیت کار فانتزی باشد مثل سریال «قهوه تلخ» و آن فضا بازیگر را هم به فانتزی بازی کردن وادارد اما من بازیگری نیستم که خودم در سریال‌های جدی هر شبی و قصه محور بازی فانتزی را در پیش بگیرم. زیرا در این صورت به کار خودم ضربه زده‌ام.

بازیگر نقش روحانی در سریال‌ «دودکش» و فیلم «طلا و مس» در پاسخ به اینکه با توجه به کار شدن طرح‌های مشابه داستان «دردسرهای عظیم» در سریال‌هایی همچون «متهم گریخت»، «پیامک از دیار باقی» و... آیا نگران کلیشه‌ای شدن خروجی نهایی کار نبودید، تأکید کرد: من خودم وسواس زیادی دارم بر اینکه در کارهای تکراری بازی نکنم و در اینجا هم این دغدغه را مطرح کردم اما باید بپذیریم که اگرچه قصه‌ها ممکن است از فرمول یکسانی استفاده کنند اما این نوع روایت کارگردان و بازی بازیگر است که آن فرمول را در فرمی متفاوت عرضه می‌کند و به قصه رنگ و بوی جذاب‌تری می‌بخشد.

وی در پایان گفت: با وجود اینکه خودم ابتدا چنین نگرانی داشتم اما وقتی به حضور برزو نیک نژاد به عنوان کارگردان و مهدی‌ هاشمی‌ به عنوان بازیگر و سایر عوامل حرفه‌ای گروه فکر کردم از نگرانی‌ام کاسته شد.

منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها