کد خبر: 184013
تاریخ انتشار :

دیدار عوامل «شهر موش‌ها» با کودکان زلزله زده بم/جشن 12 میلیاردی شدن بعد از ایام عزاداری

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، منیژه حکمت تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شهر موش‌ها2» در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: روز گذشته دیدار بسیار خوب و دلنشینی با کودکان محک داشتیم که حس بسیار خوبی به عوامل منتقل شد و آنها بسیار از دیدن «شهر موش‌ها2» خوشحال بودند که همین موضوع به ما انرژی خوبی منتقل کرد.
وی افزود: از آنجائیکه از چهارشنبه هفته گذشته نمایش فیلم برای کودکان شهر بم آغاز شده و قرار است یک هفته ادامه داشته باشد، امروز به همراه 35 نفر از عوامل فیلم به این شهر سفر خواهیم کرد تا در کنار کودکان زلزله زده و آسیب دیده بمی از مشکلات ناشی از زلزله این فیلم را تماشا کنیم.
تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شهر موش‌ها2» با اشاره به ادامه نمایش رایگان فیلم‌ها برای کودکان محروم گفت: این برنامه که آغاز آن با شهر بم و موسسه محک بوده است قطعا ادامه خواهد داشت و عوامل نیز با حضور در شهرهای مختلف با کودکان محروم یا آسیب دیده دیدار خواهند کرد.
وی در خاتمه با اشاره به برگزاری جشن «شهر موش‌ها2» در آینده گفت« به دلیل ارتحال آیت‌الله مهدوی کنی جشن 10 میلیاردی شدن «شهر موش‌ها» لغو شد اما پس از آیام عزاداری قصد داریم جشن 12 میلیاردی شدن فیلم را برگزار کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها