کد خبر: 218445
تاریخ انتشار :

همکاری دوباره حسن پورشیرازی و سیروس گرجستانی در «دندون طلا» میرباقری

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، مینی سریال «دندون طلا» به نویسندگی و کارگردانی داود میرباقری این روزها در آخرین مراحل پیش تولید و ساخت دکور قرار دارد و به زودی کلید می‌خورد.

حسن پورشیرازی و سیروس گرجستانی پیش از این هم در نمایش موفق «دندون طلا» که سال 78 اجرا شده بود، به ایفای نقش پرداخته بودند و دوباره در این مینی سریال که قرار است وارد شبکه نمایش خانگی شود با میرباقری همکاری می‌کنند.

حامد بهداد، حمیدرضا آذرنگ و ستاره اسکندری هم از دیگر بازیگران این مجموعه هستند و همچنان انتخاب دیگر بازیگران «دندون طلا» ادامه دارد.

دیگر عوامل قطعی تولید «دندون طلا» عبارتند از:‌ مدیر تصویربرداری: سهیل نوروزی، طراح صحنه و لباس: مجید علی اسلام، طراح گریم: کامران خلج، صدابردار: رشید دانشمند، دستیار کارگردان: حامد میرباقری، دستیار تولید: جواد بوربور، برنامه‌ریز: فرزاد رحمانی، مشاور رسانه‌ای: بیتا موسوی، مشاور اقتصادی: برهان دارابی، مشاور پخش: ایمان میرباقری، مدیر تولید: مهدی بدرلو، مجری طرح: مجید مطلبی و تهیه‌کننده: مهران برومند.

در خلاصه داستان «دندون طلا» آمده است: نیر دختری مهاجر با پدری علیل ساکن حلبی آبادهای حاشیه شهر تهران و مشغول دوره گردی و دست فروشی است. او با پاسبانی به جرم سعد معبر کردن درگیر شده و پا به فرار می‌گذارد و به قهوه‌خانه‌ای پناه می‌برد که پاتوق عده‌ای از لات‌های شهر است، صاحب قهوه‌خانه که شخصی است بنام قنبر دیزلی (ملقب به «دندون طلا» ) به نیر پناه می‌دهد. قنبر از شجاعت و پاکدامنی و زحمت‌کشی نیر خوشش می‌آید و نیر، نیز از جوانمردی و حق طلبی او. این آشنایی منجر به عشقی آتشین شده که فرجامی عجیب دارد.

پیش از این نمایش «دندون طلا» به نویسندگی و کارگردانی داود میرباقری سال 78 به اجرا در آمده و با استقبال زیادی روبرو شده بود.

منبع: خبرآنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها