کد خبر: 168712
تاریخ انتشار :

مخالف کی‌روش نیستم

نکیسا: بلاتکلیفی تیم ملی مسئله عجیبی نیست/ باید برای تیم ملی سرمربی ایرانی بیاوریم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نیما نکیسا در گفت گو با خبرنگار نامه نیوز، در خصوص وضعیت نامعلوم تیم ملی اظهار داشت: این مسئله سالهاست که در فوتبال ایران وجود دارد و اصلا عجیب نیست، در حال حاضر تیم های کره جنوبی و ژاپن در حال آماده سازی برای جام ملت ها هستند اما ما هنوز سرمربی هم نداریم.
وی در ادامه گفت: با این وضعیت فوتبال ملی ما باز هم لطمه می‌بیند چون در کل فوتبال ما بدون برنامه ریزی اداره می‌شود و می‌بینیم که مدت هاست باشگاه های ایرانی هم در لیگ قهرمانان نتیجه کسب نمی‌کنند و تیم ملی امید ما هم حسرت صعود به المپیک دارد.
دروازه بان اسبق تیم ملی ایران عنوان داشت: متاسفانه بازیکنان مستعد لیگ ایران نادیده گرفته می‌شوند و از بازیکنان ایرانی الاصل شاغل در لیگ های خارجی در تیم ملی استفاده می‌کنیم، پول کلانی را برای آوردن سرمربی همچون کی روش هزینه می‌کنیم در حالی که محل تمرین مناسب و ورزشگاه های استاندارد نداریم. این مسائل به فوتبال ایران ضربه می زند و دلیلش هم عدم مدیریت صحیح و برنامه ریزی درست است.
نکیسا با بیان اینکه در جام جهانی ضعیف ترین نتایج تاریخ حضورمان در این مسابقات را گرفتیم، اظهار داشت: هزینه زیادی برای آوردن کی روش کردیم اما با این وجود ضعیف ترین نتایج تاریخمان را گرفتیم. بنده با سرمربی بودن کی روش در تیم ملی مخالفتی ندارم اما فوتبال ایران در الفبا مانده و مشکلش آمدن کی روش و یا فرگوسن نیست.
پیشکسوت فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که با این وجود کدام مربی برای تیم ملی مفید خواهد بود؟ گفت: باید از مربیان ایرانی استفاده کنیم. مربیان با تجربه و کار آمد زیادی در کشور داریم که در صورتی که به آنها بها داده شود، به فوتبال ایران کمک خواهند کرد.
نکیسا در پایان گفت و گوی خود با نامه نیوز اظهار داشت: فوتبال ایران با این روندی که دارد به مشکل خواهد خورد. باید برای حل این مشکلات در گام اول جلوی منفعت طلبی برخی افراد گرفته شود و به نظرم ایجاد یک کمیته آسیب شناسی با ضمانت اجرایی و حیطه کاری مشخص، به عملی کردن این موضوع کمک زیادی می‌کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها