کد خبر: 172991
تاریخ انتشار :

کری خوانی جالب فتح‌الله‌زاده برای فردوسی پور

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، عصر امروز(پنجشنبه) تیم های رسانه ورزش و یاران مناجاتی به یاد مهدی نفر خبرنگار فقید خبرگزاری فارس وعضو تیم رسانه ورزش دیداری نمادین برگزار کردند.
این بازی با برتری سه بر یک یاران مناجاتی که از چهره های سرشناسی مثل هادی طباطبایی، رضا حسن زاده،‌ محمد خاکپور، محمدرضا مهدوی، کریم باقری و محسن خلیلی سود می بردند خاتمه یافت. در تیم رسانه ورزش نیز که کاپیتانی آن بر عهده عادل فردوسی پور است، ادموند بزیک از نیمه دوم به عنوان بازیکن کمکی به میدان رفت و تک گل این تیم را به ثمر رساند.
علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال یکی از حاضران در ورزشگاه شهید شیرودی بود که پس از این مسابقه ضمن تقدیر از مرحوم مهدی نفر در مورد عملکرد فردوسی پور در این مسابقه نیز حرف های جالبی زد.
وی در جریان این بازی با توجه به قدرت بیشتر تیم یاران مناجاتی اعلام کرد اگر یاران فردوسی پور بتوانند در این مسابقه پیروز شوند، به آنها نفری یک نیم سکه اهدا خواهد کرد.
فتح الله زاده همچنین با اشاره به یک ضربه چیپ فردوسی پور از پشت محوطه جریمه که به راحتی در دستان طباطبایی قرار گرفت گفت: نمی دانم فردوسی پور چه فکری کرد که از آنجا چیپ زد!

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها