کد خبر: 302160
تاریخ انتشار :

درودگر:آقای کفاشیان، خاکپور که رفت، شما کی می روی؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نيوز به نقل از سايت نود ، صادق درودگر در این باره گفت:« زمانی که محمد خاکپور سرمربی تیم ملی امید شد، من نامه ای به او نوشتم و اعلام کردم که این کار را قبول نکن چرا که در آن موفق نمی شوی و تیم ملی امید به المپیک نمی رسد. حالا باز محمد خاکپور از مردم عذرخواهی کرد، اما آقای کفاشیان شما به چه دلیل از مردم عذر خواهی می کنی؟ رای و نظر مردم برایت اهمیت دارد ؟ همه می گویند ماموریت شما به پایان رسیده اما اصرار داری که بمانی. از روز اولی که دولت پیشین شما را مامور کرد از نظر مردم شما ماموریتت تمام بود.»

درودگر در ادامه گفت:« به نظر من آقای کفاشیان، جایگاه داخلی و بین المللی فوتبال را فقط برای خودت می خواهی و برای کشور هیچ نفعی که ندارد و تازه زیانبار هم هست. شما از جایگاه خود در AFC چه کمکی به فوتبال ایران کرده ای ؟ در زمان مهندس صفایی فراهانی و دکتر محمد دادگان در سالهای ۲۰۰۱ و ۲۰۰۳ ما میزبانی جام ملتهای فوتسال آسیا را گرفتیم ، شما که رییس کمیته فوتسال آسیا شده ای چرا نمیتوانی بگیری ؟ چرا برای جلسه میزبانی های ایران که مورد اعتراض رژیم آل سعود قرار گرفته نمی روی و آقای اسدی را می فرستی؟ اگر قدرتی داری برای حمایت از منافع کشور چرا دبیرکل را میفرستی؟ چرا نمی توانی از حقوق باشگاهها در کمیته انضباطی فیفا حمایت کنی ؟ چرا تیمهای پایه ، فوتسال ، فوتبال ساحلی و تیم المپیک بی سامان هستند؟ این همه هزینه در آکادمی فوتبال می کنید خروجی اش چیست ؟ من اصلا خوش بین نیستیم که میزبانی ها در ایران بماند. فیفا هم به عربها کمک می کند.»

درودگر ادعاهایی را هم علیه کفاشیان مطرح می کند که البته اثبات ادعاهایش بر عهده خودش است: « کی روش را هم دولت قبلی به ایران آورد و سرمربی کرد و در آمدن کی روش شما نقشی نداشتی ولی روی موفقیت هایش مانور می دهی، تازه کی روش با همه محبوبیتش را می خواستی به خاطر خوشایند وزارت ورزش برکنار کنی اما باز هم کی روش را دولت کنونی و افکار عمومی نگاه داشتند. حکم کمیته اخلاق می زنی ولی نمی توانی فرد منصوب شده را به فدراسیون بیاورید، چرا کسی نمی گوید فوتبال به محله برو بیا تبدیل شده ؟ برای ماندن خودت حاضر هستی همه کارمندان فدراسیون را عوض کنی که دل بالادستی ها را بدست بیاوری ، مجمع فدراسیون را با همکاری آن رییس هیات برخوردار که دو تیم لیگ برتری دارد و از سه درصد قراردادش کلی درآمد کسب می کند مرعوب می کنی. علاوه بر درآمد همان هیات، درآمدهای دیگری هم به آن هیات اختصاص می دهی، اما بعد هیات های گرفتار مثل سیستان بلوچستان ، ایلام ، کردستان ، گلستان ، خراسان جنوبی ، خراسان شمالی و .... حق خودشان را هم نمی توانند بگیرند ، دم به ساعت اساسنامه را به اندازه قواره خودت تغییر میدهی، من برای این ادعا سند دارم چون در کمیته رفع ابهامات مالی عضو بودم.»

رئیس سابق کمیته فوتسال گفت:«خاکپور رفت، تو کی می روی؟ آقای کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک هم که انگار نه انگار، ایشان یادش رفته چه کارها کرد تا شما رئیس فدراسیون فوتبال شوی، آن روزها که معاون علی آبادی بود را یادش رفته؟ اهالی فوتبال عذرخواهی شما را نمی خواهند، رفتن شما را می خواهند.باور کن آقای کفاشیان با رفتن تو مشکل فوتبال حل می شود. خاکپور صداقت و اخلاق داشت که گفت دانش فنی من پایین بود شما صداقت دارید که بگویید با تیم ملی امید چه کرده اید؟ ناکامی تیم های ملی نوجوانان و جوانان و امید را یادتان هست؟ در همه رده ها ناکام شده ایم. آقای گودرزی وزیر محترم ورزش، شما بالاخره می خواهی دخالت کنی یا نه؟ شما برای فوتبال که الان مهمترین و مورد توجه ترین ورزش است، از نظرات کارشناسان استفاده می کنی؟ کسی را در این حوزه داری؟ شما چه کمکی به فوتبال کرده ای؟ در ماجرای خصوصی سازی که از خادم استفاده کردی که یک روز هم تجربه باشگاهداری نداشت و در نهایت واگذاری منتفی شد. آخر اهالی فوتبال چه گناهی کرده اند که باید شاهد ناکامی های پی در پی باشند؟»

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها