کد خبر: 318340
تاریخ انتشار :

یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

پیروزی خانگی بارسلونا و بایرن مونیخ

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب بارسلونا در نیوکمپ میزبان اتلتیکو مادرید بود.

بارسایی که در حالی به مصاف رقیب اصلی خود در کورس قهرمانی لالیگا رفتند که در ال کلاسیکو و در نیوکمپ مغلوب رئال شدند و برای جبران مافات به مصاف تیم سیمئونه رفتند.
فرناندو تورس مهاجم کهنه کار اتلتیکو توانست در دقیقه 25 دروازه بارسا را باز کند اما همین بازیکن ده دقیقه بعد با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا تیمش منتظر حملات پیاپی بارسا باشد.
شاگردان انریکه اما نتوانستند در نیمه اول از ده نفره شدن حریف استفاده کنند و بازی با برتری میهمان در نیمه اول خاتمه یافت.
در نیمه دوم بارسا به حملات خود ادامه داد و بالاخره لوئیس سوارز توانست در دقیقه 63 گل تساوی را به ثمر برساند. همین مهاجم در دقیقه 74 سانتر آلوز را با ضربه سر به گل دوم تبدیل کرد تا خیال آبی اناری ها از کسب پیروزی تا حدی راحت شود و برای به ثمر رساندن گل سوم به حملات ادامه دهند.
در دیگر بازی همزمان بایرن مونیخ میزبان بنفیکا بود که با یک گل به برتری رسید. آرتور ویدال در دقیقه 2 تنها گل این بازی را به ثمر رساند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها