کد خبر: 385295
تاریخ انتشار :

هفته نوزدهم ليگ برتر فوتبال

پرسپوليس با اوكرايني‌ها هم برد و دست نيافتني شد/ توقف سپاهان و نفت در روز استعفاي سعداوي

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در آخرين ديدار از هفته نوزدهم ليگ برتر تيم پرسپوليس برابر صباي قم به ميدان رفت.

به گزارش نامه نيوز، برانكو در غياب نفراتي مثل ربيع خواه، احمدزاده، حسيني و طارمي تيمش را با تركيب علیرضا بیرانوند، الکسی پل‌یانسکی، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، رامین رضاییان(سامان نریمان جهان 90)، سروش رفیعی، وحید امیری(88- ولادیمیر پریموف) و علی علیپور به ميدان فرستاد.
در تيم ميزبان هم محسن فروزان، میرهانی هاشمی، حنیف عمران‌زاده، امید نظامی‌پور، حمیدرضا دیوسالار، مهران امیری، سید مهدی حسینی، قاسم دهنوی، میثم مجیدی(83- مهرداد بایرامی)، کیوان امرایی و امید جهانبخش بازي كردند.
مهمترين صحنه هاي نيمه اول خطاي مشكوك روي عليپور در محوطه جريمه صبا و دفع مشكوك توپ توسط رضاييان از دروازه بود. نيمه اول با تساوي بدون گل خاتمه يافت.
در نيمه دوم و در دقيقه 73 قفل دروازه ها باز شد و پرسپوليس به گل رسيد. سانتر ارسالي از سمت چپ با اثري از اميري همراه شد و بعد از برخورد به حنيف عمران زاده تغيير مسير داد و به گل تبديل شد تا مدافع سابق استقلال با گل به خودي باعث پيش افتادن قرمزها شود.
در ادامه و در دقيقه 80 رامين رضاييان در محوطه جريمه سرنگون شد كه داور خطاي پنالتي را اعلام كرد و خود اين بازيكن هم با ضربه اي چيپ دروازه فروزان را گشود تا خيال برانكو از كسب سه امتياز خارج از خانه راحت شود.
در نهايت پرسپوليس با دو گل پيروز شد تا فاصله اش را با رقبا را بيشتر كند. اين تيم با تراكتورسازي 6 امتياز در صدر جدول فاصله دارد.
در ديگر بازي هاي امروز گسترش فولاد در تبريز برابر ذوب آهن به تساوي بدون گل رسيد، پديده با يك گل مشكوك از سايپا شكست خورد،‌ ديدار سپاهان و نفت آبادان هم گلي در بر نداشت. نفت تهران در حالي كه تا دقايق پاياني با گل قاضي از استقلال خوزستان پيش بود در دقايق پاياني گل خورد تا بازي مساوي شود.
ديدار جنجالي فولاد و سياه جامگان هم به تساوي بدون گل انجاميد. در اين بازي كه با اخراج چاگو از فولاد همراه بود بر سر يك پنالتي جنجال بوجود آمد. داور دقیقه 80 در موقعیتی مشکوک خطای پنالتی به نفع فولاد اعلام کرد که در این صحنه خداداد عزیزی بازیکنان سیاه جامگان را از زمین مسابقه بیرون کشید. در ادامه این حواشی با وساطت نعیم سعداوی و درخواست او از داور مسابقه حیدری تصمیم خود را برگرداند تا پنالتی پر حاشیه بعد از اینکه برای دقایقی بازی را به حاشیه کشاند، لغو شود. سعداوي در پايان بازي هم استعفاي خود را اعلام كرد!

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها