کد خبر: 397232
تاریخ انتشار :

90 و دو نظرسنجی در یک برنامه؛ دیسیپلین در تیم ملی آری، در پرسپولیس خیر!

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نظرسنجی برنامه این هفته 90 به مهم ترین نقطه قوت تیم ملی اختصاص داشت و گزینه های «انسجام ساختار دفاعی»، «انضباط و مقابله با بازیکن سالاری»، «ثابت نبودن ترکیب اصلی»، «جوان‌گرایی» و «روحیه شکست ناپذیری» انتخاب شدند.

به گزارش نامه نیوز، در این نظرسنجی اکثریت آرا به گزینه دوم یعنی انضباط ومقابله با بازیکن سالاری تعلق گرفت و مشخص شد از نظر مخاطبان این برنامه دیسیپلین کی روش عامل اصلی موفقیت های تیم ملی بوده است.
جالب اینکه همزمان درمورد یک اتفاق دیگر نیز در این برنامه نظرسنجی صورت گرفت و مچری 90 بارها اعلام کرد که در کانال تلگرامی این برنامه از مخاطبان درمورد کنار گذاشتن رضاییان از سوی برانکو نظرسنجی شده است.
بعد از اعلام این مسئله بسیاری از مخاطبان برنامه با عضویت در کانال 90 در نظرسنجی دوم هم شرکت کردند اما اکثریت آنها مخالفت خود با تصمیم برانکو را اعلام کردند تا مشخص شود موافق دیسیپلین برانکو -حداقل در این مقطع- نیستند.
طبعا این نیز از اتفاقات عجیب است که مخاطبان یک برنامه با بازیکن سالاری در تیم ملی مخالفند اما با تصمیم برانکو برای کنار گذاشتن بازیکنی که بارها حاشیه سازی کرده نیز موافق نیستند!
این انتقاد هم به برنامه 90 وارد شد که چرا زمانی که کی روش نفراتی مثل رحمتی و عقیلی را از تیم ملی کنار گذاشت، خبری از نظرسنجی از مردم برای موافقت یا مخالفت با این تصمیم نبود و حالا در مورد تصمیم برانکو این اتفاق رخ داده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها