کد خبر: 404379
تاریخ انتشار :

ليگ قهرمانان آسيا

صعود پرسپوليس با هت تريك طارمي/ذوب آهن حذف شد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در ادامه مسابقات مرحله گروهي ليگ قهرمانان امروز پرسپوليس در ديداري حساس ميزبان الوحده امارات بود.

به گزارش نامه نيوز،‌ برانكو در اين مسابقه تركيب علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی، محسن مسلمان، مهدی طارمی و وحید امیری را انتخاب كرد.
قرمزها به برد در اين بازي نياز داشتند و اميدوار بودند كه بازي همزمان بين الهلال و الريان نيز به سود آنها رقم بخورد و به همين دليل نيز كار را هجومي آغاز كردند.
در دقيقه 17 اشتباه دروازه بان حريف باعث شد سروش رفيعي در موقعيت تك به تك دروازه الوحده را باز كند. سه دقيقه بعد طارمي روي پاس خوب اميري دروازه را درحالتي متعادل باز كرد تاورزشگاه غرق در شادي شود.
شوت مهاجم الوحده در دقيقه 33 كه به كنج دروازه بيرانوند رفت كمي استرس را به بازيكنان پرسپوليس وارد كرد و نيمه نخست با برتري دو بر يك قرمزها خاتمه يافت.
الوحده كه مثل پرسپوليس شانس صعود به مرحله بعد را داشت با اشتباه عجيب بيرانوند در دقيقه 51 توسط سباستين به گل مساوي رسيد تا ورزشگاه در سكوت فرو برود. يك دقيقه بعد طارمي در محوطه جريمه سرنگون شد اما داور اعتقادي به پنالتي نداشت. در دقيقه54 طارمي گل دوم خود را به ثمر رساند تاباز هم پرسپوليس پيش بيفتد.
برانكو عليپور را جانشين سروش رفيعي كرد و همين بازيكن دقايقي بعد در دقيقه 70 با پاسي مناسب طارمي را در موقعيت گلزني قرار داد تا شماره 9 قرمزها هت تريك كند. پرسپوليس در نهايت 4-2 پيروز شد و با توجه به برتري 4-3 الهلال مقابل الريان جواز حضور در مرحله يك شانزدهم نهايي را دريافت كرد.
در ديگر بازي امشب ذوب آهن با دو گل مغلوب الاهلي عربستان شد تا از صعود به مرحله بعدي مسابقات باز بماند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها