کد خبر: 420644
تاریخ انتشار :

پیروزی روستوف بدون سعید، توقف روبین کازان با سردار/ انصاری‌فرد بالاخره بازی کرد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در مسابقات هفته پنجم لیگ روسیه، تیم روستوف میزبان دینامومسکو بود و توانست با یک گل حریف سرشناس خود را شکست دهد.
به گزارش نامه نیوز، در این مسابقه که سعید عزت اللهی روی نیمکت نشست و فرصت بازی پیدا نکرد، روستوف توسط کالاچف در دقیقه 19 حریف خود را شکست داد تا سومین پیروزی پیاپی خود را جشن بگیرد.
عزت الهی که فصل گذشته به طور قرضی در آنژی بازی کرد پس از بازگشت به روستوف هنوز فرصت بازی پیدا نکرده و به یک نیمکت نشین تبدیل شده و این در حالی است که مهره ثابت تیم ملی ایران محسوب می شود.
روبین کازان نیز به مصاف دیگر تیم مطرح روسیه یعنی لوکوموتیو مسکو رفت که این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.
سردار آزمون ستاره ایرانی روبین کازان که رفته رفته جایگاه خود در ترکیب اصلی را پیدا کرده از ابتدا به میدان رفت و تا پایان در زمین بود و البته به خاطر درگیری با بازیکنان حریف یک کارت زرد دریافت کرد.
کازانی ها از دقیقه 53 ده نفره شدند و دقایقی بعد از روی نقطه پنالتی به گل برسند اما در وقت های تلف شده بازی حریف توانست کار را به تساوی بکشاند.
تیم المپیاکوس یونان که خود را برای مسابقه مرحله انتخابی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رجیکا کرواسی آماده می کند، در بازی دوستانه به مصاف آترومیتوس یونان رفت و با یک گل شکست خورد.
کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی تیم قهرمان یونان که در مسابقات اخیر تیمش سکونشین بوده در این مسابقه از دقیقه 82 به بازی گرفته شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها