کد خبر: 483026
تاریخ انتشار :

قدم نه چندان مطمئن هیرنفین برای شکست اوترخت/ گوچی: حیف شد اما با همین بازی به لیگ اروپا می‌رسیم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بامداد امروز و در ادامه دیدارهای پلی‌آف لیگ اروپا هیرنفین توانست ۴ بر ۳ اوترخت را شکست دهد و با پیروزی به بازی برگشت برسد.
به گزارش نامه نیوز، در این بازی رضا قوچان نژاد در ترکیب اصلی هیرنفین قرار گرفت و گل دوم تیمش را به ثمر رساند.
این نتیجه در حالی به دست آمد که هیرنفین با نتیجه 3 بر صفر از حریف خود پیش بود اما در ادامه گل هایی را دریافت کرد که ممکن است در بازی برگشت به سود حریف شود.
مهاجم ایرانی هیرنفین پس از این بازی گفت: بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و در نیمه اول بازی خوب ظاهر شدیم. نمی دانید وقتی نتیجه ۳ بر صفر به نفع شماست چه احساسی دارید.
وی ادامه داد: حیف شد که به برد قاطع نرسیدیم اما اگر در بازی برگشت با نتیجه ۳ بر صفر یا ۴ بر صفر به اوترخت می رفتیم، می توانست این نتیجه ما را مغرور کند و حواسمان نباشد. ولی در شرایط کنونی می دانیم که باید برای برد برویم و حواسمان جمع است.
گوچی تاکید کرد: در این بازی خیلی خوب ظاهر شدیم و من دوست داریم در بازی برگشت نیز این چنین بازی کنیم. اگر بتوانیم این چنین بازی کنیم بدون شک سهمیه حضور در لیگ اروپا را کسب خواهیم کرد.
دیدار برگشت دو تیم هفته آینده برگزار خواهد شد. برنده این دو دیدار به فینال پلی آف راه خواهد رفت و پیروز آن میدان جواز حضور در لیگ اروپا را کسب خواهد کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها