کد خبر: 485455
تاریخ انتشار :

سرنوشت خارجی‌های استقلال؛ جباروف در آستانه تمدید، بویان نزدیک درب خروجی/ معمای بزرگ تیام

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

استقلال تهران در فصل گذشته از چهار بازیکن خارجی به نام پادووانی برزیلی، جباروف ازبکستانی، بویان مقدونیه ای و تیام سنگالی استفاده کرد.

به گزارش نامه نیوز، برای فصل جدید اما ممکن است این نفرات در استقلال حاضر نباشند در حالی که حداقل کادر فنی خواهان حفظ دو تن از آنهاست.
لئوناردو پادووانی که چندان هم در تیم شفر مورد استفاده قرار نمی گرفت با یک مصدومیت سنگین مجبور به خداحافظی از فوتبال شد و طبعا فصل آینده در لیست بازیکنان قرار نخواهد گرفت اما صحبت هایی مطرح شده تا در کادر فنی حاضر شود.
بویان مقدونیه ای از همان ابتدا نشان داد که بازیکنی در حد لیگ برتر ایران نیست و با ارائه عملکرد ضعیف مدیران استقلال و مربیان این تیم را قانع کرد که کنار گذاشته شود.
جباروف و تیام اما دو مهره تاثیرگذار استقلال در نیم فصل دوم لیگ برتر بودند که مدیران باشگاه و شفر تاکید زیادی روی تمدید قراردادشان دارند.
ستاره باتجربه و ازبکستانی قراردادش به اتمام رسیده و هنوز آن را تمدید نکرده و در این مدت شایعه احتمال حضورش در سپاهان مطرح شده است.
با این حال گفته می شود این بازیکن که از مدیران استقلال خواسته بود مقدمات حضور خانواده اش در تهران را فراهم کنند به دنبال منزل و مدرسه روسی زبان در تهران است که نشان می دهد قصد ماندن در تهران و البته استقلال را دارد.
در مورد تیام اما نگرانی استقلالی ها زیاد است چرا که با وجود داشتن قرارداد می تواند با پرداخت 200 هزار دلار آن را فسخ کند و راهی تیمی دیگر شود و ظاهرا مشتریان خوبی نیز در بین تیم های عربی دارد.
مدیران استقلال که قرارداد محکمی با این مهاجم منعقد نکرده اند تنها در این روزها ابراز امیدواری کرده اند که این مهاجم در استقلال بماند اما خوب می دانند که تیام برای ماندن مبلغ بالایی طلب خواهد کرد که طبعا از توان باشگاه خارج است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها