کد خبر: 494231
تاریخ انتشار :

جام جهانی ۲۰۱۸ - روسیه

راکیتیچ: بازی در کنار مودریچ بهتر از قرار گرفتن مقابل اوست/ امیدواریم ما هم مثل تیم 98 ماندگار شویم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تیم ملی فوتبال کرواسی در یک هشتم نهایی جام جهانی روسیه برابر دانمارک قرار گرفت و به سختی و در ضربات پنالتی به پیروزی رسید تا راهی یک چهارم نهایی شود.
به گزارش نامه نیوز، کروات ها در حالی این مسیر سخت را طی کردند که با پنالتی مودریچ در دقایق پایانی می توانستند ساده تر پیروز شوند اما ستاره کرواسی پنالتی اش را از دست داد.
راکیتیچ هم تیمی مودریچ اما از وی حمایت می کند و او را رهبر تیم کرواسی می داند. وی گفت: با پروسینچکی موافقم، لوکا بهترین فوتبالیست تاریخ کرواسی است و سرشناس ترین کروات در دنیای فوتبال محسوب می شود. البته او خارج از زمین فوتبال هم انسان بی نظیری است.
بازیکن بارسلونا ادامه داد: برای من لذت بخش است که در لالیگا مقابل او بازی می کنم ولی بازی کردن در کنار مودریچ، از آن هم بهتر است. او رهبر ما است.
راکیتیچ در مورد زدن ضربه آخر کرواسی که منجر به صعود این تیم شد گفت: وقتی برای زدن پنالتی آخر آماده می‌شدم فقط به همسرم و دخترهایم فکر می‌کردم. همسرم به من گفته بود تو هستی که در نهایت نتیجه‌ی بازی را مشخص می‌کنی. آن بازی یکی از پراحساس‌ترین بازی‌هایی بود که در دوران فوتبالی‌ام تجربه کرده‌ام .
وی در خصوص اینکه آیا این تیم می تواند خاطره تیم 98 را زنده کند گفت: نسل فرانسه‌‌ی 98 بت‌های ما هستند. آنها بودند که راه را به ما نشان دادند. ولی حالا دیگر باید آنها را فراموش کنیم. این نباید روی ما فشار اضافی وارد کند. باید از این جام جهانی لذت ببریم. خیلی دوست دارم بیست سال بعد، جوانها از ما و جام جهانی 2018 صحبت کنند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها