کد خبر: 257075
تاریخ انتشار :

دور دور در انگلیس هم ممنوع شد +تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز به نقل از دیلی میل، بر اساس قانون جدید، تخلف از این قوانین موجب پیگرد قانونی و جریمه های سنگین خواهد شد.
در این شهرها، مدل های اتومبیل های لوکس و گران قیمت بسیار زیاد است و جوانان در هنگام رانندگی با سبقت گرفتن های خطرناک، صدای موتور وحشتناک این اتومبیل ها، شتاب سریع و صدای بلند موزیک، مزاحمت هایی را ایجاد کرده بودند.
در پی گلایه شهروندان، شورای شهر در چلسی و کنسینگتون، قانون جدیدی را وضع کردند که رانندگان دیگر مجاز به ایجاد مزاحمت های این چنینی نخواهند بود.
در این گزارش همچنین آمده است که پس از پایان ماه رمضان، خیابان های انگلیس شاهد اتومبیل های لوکس و گرانقیمتی است که ثروتمندان قطری، سعودی، اماراتی و کویتی بر آن سوارند و تعطیلات تابستانی را سوار بر این اتومبیل ها می گذرانند. شهرهای چلسی و کنسینگتون نیز عرصه جولان این اعراب ثروتمند است که شورای شهر با وضع این قوانین امیدوار است از آلودگی صوتی آنها جلوگیری کند.
دور دور در انگلیس هم ممنوع شد +تصاویر دور دور در انگلیس هم ممنوع شد +تصاویر دور دور در انگلیس هم ممنوع شد +تصاویر دور دور در انگلیس هم ممنوع شد +تصاویر دور دور در انگلیس هم ممنوع شد +تصاویر دور دور در انگلیس هم ممنوع شد +تصاویر دور دور در انگلیس هم ممنوع شد +تصاویر
منبع : فرهنگ

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها