کد خبر: 706615
تاریخ انتشار :

قالیباف: دوران قلدری و معرکه‌گیری صهیونیست‌ها در منطقه رو به پایان است

رییس مجلس شورای اسلامی دوران قلدری و معرکه‌گیری صهیونیست‌ها در منطقه را رو به پایان عنوان کرد و گفت: اقدامات آنها نشان می‌دهد که بوی زوال و نابودی بعد از عملیات ۷ اکتبر به مشام می‌رسد.

قالیباف: دوران قلدری و معرکه‌گیری صهیونیست‌ها در منطقه رو به پایان است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمدباقر قالیباف امروز یکشنبه (۱۹ فروردین) در نخستین جلسه صحن علنی مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۳ در نطق پیش از دستور خود با تبریک سال نو اظهار داشت: تلاش اصلی مسئولان در سال جدید در حوزه تقنین و حوزه اجرا متمرکز بر شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم خواهد بود.

وی افزود: مشارکت مردم منوط به عبور کردن از تصدی گری، انحصار، خودمحوری در عرصه‌های اقتصادی و رفع موانع مشارکت مردم است.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین شهادت سرداران سربلند و شجاع اسلام و یاران مخلص ایشان، شهید سرلشکر سردار پاسدار محمدرضا زاهدی و حاج رحیمی را به ملت شریف و مومن ایران اسلامی و خانواده‌های ارجمند آنان و تمام سبزپوشان سپاه پاسدار تبریک و تسلیت می‌گویم.

قالیباف تاکید کرد: دشمن غاصب صهوینستی با هدف قرار دادن کنسولی ایران در سوریه بار دیگر به جهانیان ثابت کرد در جنایت هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد و آنقدر در جهان بی آبرو و منفور است که آشکارا تمام قوانین بین المللی را زیرپا می‌گذارد.

رییس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: رژیم صهیونیستی هرچه بیشتر جنایت می‌کند، بر خلاف خواست خود ضعیف تر می‌شود و مقاومت علیه خود را مصمم تر و با انگیزه تر می‌سازد.

وی با بیان اینکه دوران قلدری و معرکه گیری صهیونیست‌ها با پشتوانه آمریکا در منطقه به پایان رسیده است، افزود: این اقدامات آنها نشان می‌دهد که بوی زوال و نابودی بعد از عملیات ۷ اکتبر به مشام آنها رسیده است.

رییس قوه مقننه با بیان اینکه ملت ایران در پی این جنایت، رژیم صهیونیستی را مجازات خواهد کرد، گفت: این مجازات درس‌آموز و سخت خواهد بود و زوال رژیم صهیونیستی را سرعت می‌بخشد.

قالیباف با قدردانی از مردم برای حضور با شکوه خود در راهپیمایی روز قدس عنوان کرد: این حضور مایع دلگرمی تمام باورمندان به آرمان فلسطین و عدالت جویان در سراسر جهان بود.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی به پشتوانه ملت ایران همواره پشتیبان مظلومان جهان و در راس آن ملت مظلوم فلسطین خواهد بود و در کنار تمام مسلمانان، آزادی قدس شریف را به فضل خدا محقق خواهد کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه جنایات مزدوران بیگانه در حادثه تروریستی در مقرهای انتظامی راسک و چابهار و به شهادت رساندن تعدادی از مدافعان امنیت را نیز محکوم کرد و به خانواده‌های آنها و مردم ایران تسلیت گفت.

قالیباف ضمن قدردانی از برخورد قاطع و شجاعانه نیروهای نظامی و انتظامی در حذف تروریست‌ها خواستار مجازات عاملان این حادثه شد.

ادامه دارد...

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها