کد خبر: 710158
تاریخ انتشار :

وام فوری | وام فوری بدون ضامن

سورپرایز بانک مسکن برای متقاضیان وام فوری | وام فوری 185 میلیونی بدون سود

در ادامه جزئیات دریافت وام فوری بانک مسکن با شرایط جدید را بخوانید.

سورپرایز بانک مسکن برای متقاضیان وام فوری | وام فوری 185 میلیونی بدون سود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خبرنگار شایلین بهبودی:

با توجه به آنکه نوسازی بافت های فرسوده یکی از مهم ترین اولویت های دولت در حوزه مسکن به شمار می رود، طبق جدیدترین آمارهای وزارت راه وشهرسازی تا به امروز میزان پرداختی وام فوری بافت های فرسوده به بیش از ۵۶ هزار میلیارد ریال رسیده است.

نوسازی بافت های فرسوده یکی از مهم ترین برنامه های دولت به شمار می رود که در حال حاضر روند نوسازی بافت های فرسوده و با توجه به آنکه اعتبارات کافی به این بخش اختصاص نمی یابد روند نوسازی با کندی زیادی روبرو شده است. طبق اعلام معاون وزیر راه وشهرسازی روند نوسازی در صورت تزریق منابع مالی، با سرعت بسیار خوبی اجرایی خواهد شد.

براساس این گزارش محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری گفت: مشوق‌های شهرسازی که امکان بومی‌شدن دارند در تسریع نوسازی‌ها نقش عمده‌ای ایفا کرده‌اند.

وی توضیح داد: بسته تشویقی شهرسازی برای نوسازی واحدهای مسکونی بافت‌های فرسوده در ۵۲۹ شهر اجرا شده است که اجرای این طرح ۸۲ درصد سطح بافت‌های ناکارآمد و یک چهارم مساحت کشور را پوشش می‌دهد. همچنین ۲۴۴ شهر بسته تشویقی بومی خود را تدوین کرده‌اند و این بسته‌ها در این شهرها در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با یادآوری اینکه در سال گذشته آمار صدور پروانه در ۲۰۳ شهر کشور نسبت به سال پیشتر افزایشی بود، گفت: بالاترین آمار صدور پروانه در ۱۰ سال گذشته در سال ۱۴۰۲ ثبت شد که این رقم در شهر تهران معادل ۲۳ هزار واحد بوده است.

براساس اعلام سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن با بیان اینکه مجموع تعداد ۲۰ هزار فقره تسهیلات بهسازی و نوسازی بافت فرسوده و ناکارآمد شهری به میزان ۵۶ هزار و ۷۳۵ میلیون ریال به متقاضیان پرداخت شده است که بخشی از این تسهیلات اعطایی مربوط به سال ۱۴۰۲ است گفت: در سال گذشته تعداد ۱۵۷۹ متقاضی، تسهیلاتی بالغ بر ۵۷۵۲ میلیارد ریال برای تکمیل و یا احداث واحد مسکونی خود در بافت فرسوده و یا ناکارآمد شهری از بانک مسکن دریافت کرده اند.

حسینی بیان کرد: هدف از پرداخت این تسهیلات را کمک به تولید مسکن و افزایش عرضه، حفظ ویژگی های مثبت و خاطره انگیز بافت‌های فرسوده و همچنین خلق فضاهای جدید متناسب با نیاز روز محلات قدیمی عنوان کرد.

مدیرعامل بانک مسکن از افزایش سقف این تسهیلات در سال گذشته خبر داد و گفت: این تسهیلات در محدوده‌ها و محلات مشمول طرح و برنامه‌های بازآفرینی شهری به اشخاص حقیقی و حقوقی برای احداث واحدهای مسکونی با در نظرداشتن هزینه باقیمانده پروژه به ازای ساخت هر واحد ۵۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: این تسهیلات از محل منابع تودیعی دولت ۱۸۵ میلیون تومان و با نرخ سود صفر درصد، منابع داخلی بدون سپرده بانک ۳۶۵ میلیون تومان و با نرخ سود ۲۳ درصد اعطا می‌شود که در مجموع، سقف تسهیلات اعطایی برای ساخت یک واحد مسکونی در مناطق بافت فرسوده و ناکارآمد شهری ۵۵۰ میلیون تومان تعیین می‌شود.

براساس این گزارش در حال حاضر یکی از مهم ترین برنامه های دولت نوسازی بافت های فرسوده است که باید پرداخت این تسهیلات در دستورکار قرار گیرد تا شاهد افزایش تولید مسکن در کشور باشیم که همین امر خود یکی از مهم ترین اقدامات مسکنی در کشور به شمار می رود که باید حتما در دستور کار قرار گیرد تا روند تولید مسکن در کشور افزایش یابد.

وام فورینحوه ثبت نام وام فوری نیکان موسسه ملل

ثبت نام وام طرح نیکان موسسه مالی و اعتباری ملل هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی امکان پذیر است، برای باید مراحل زیر را طی نماید:

ابتدا در مرورگر خود آدرس اینترنتی melalbank.ir را سرچ نماید.

سپس وارد سایت موسسه ملل شوید و از منو بالا صفحه گزینه اینترنت بانک را انتخاب نمایید.

در صفحه جدید گزینه ورود به اینترنت بانک را انتخاب کنید.

سپس زبان موردنظر خود (فارسی یا انگلیسی) را انتخاب نمایید.

در صفحه جدید رمز و نام کاربری خود را وارد کنید.

پس از ورود به اینترنت بانک ملل شما می‌توانید ثبت نام خود را انجام دهید.

شایان به ذکر است، پیش از اینکه به ثبت نام وام بپردازید، باید در یکی از شعب موسسه ملی و اعتباری ملل سپرده قرض الحسنه را باز نمایید یا از طریق سایت melalbank.ir افتتاح سپرده قرض الحسنه داشته باشید.

ضامنین وام فوری ۴ درصد موسسه ملل طرح نیکان

موسسه مالی و اعتباری ملل تا سقف ۵۰ میلیون تومان بدون ضامن این وام را ارائه می‌دهد. اما چنانچه مبلغ وام بیشتر از ۵۰ میلیون تومان باشد باید متقاضی، ضامن معتبری به این موسسه معرفی نماید. توجه داشته باشید که شرایط ضامنین و تعداد آن‌ها باتوجه به مبلغ وام، رتبه اعتبارسنجی و سایر شرایط شما بستگی دارد.

شایان به ذکر است که تعیین کننده شرایط و تعداد ضامنین شعب موسسه ملل است.

موسسه مالی و اعتباری ملل به منظور حمایت از مردم، وام قرض الحسنه طرح نیکان را ارائه نمود. این وام قرض الحسنه است و کارمزد آن ۴ درصد می‌باشد. این وام تا سقف ۵۰ میلیون تومان بدون ضامن است و چنانچه بیشتر ۵۰ میلیون باشد نیاز به ارائه  ضامن دارد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها