کد خبر: 711437
تاریخ انتشار :

وام فوری | وام فوری بدون ضامن

دهه 60 ها از دریافت وام فوری دولتی جا نمانند | وام فوری 500 میلیونی با شرایط فوق العاده

در ادامه شرایط دریافت وام فوری برای دهه 60 ها را با ما دنبال کنید.

دهه 60 ها از دریافت وام فوری دولتی جا نمانند | وام فوری 500 میلیونی با شرایط فوق العاده
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خبرنگار شایلین بهبودی:

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از تمدید زمان ثبت‌نام وام فوری دهه شصتی‌ها در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

انسیه خزعلی در این باره اظهار کرد: نیمه دوم سال ۱۴۰۰ بود که موضوع طرح تسهیلات تشویقی ازدواج به متولدین دهه ۶۰ ساکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت با کارمزد ۴ درصد مطرح شد و براساس آن افراد با دارا بودن تابعیت کشور ایران، عشایر یا ساکن روستا و یا شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت، مجرد بودن زوجین و تاریخ تولد افراد در دهه ۶۰ در بازه تاریخی یک فروردین ۱۳۶۰ تا ۲۹ اسفند ۱۳۶۹ امکان دریافت این تسهیلات را داشتند.

وی ادامه داد: با وجود فرصت محدود، حدود ۴۰۰ زوج توانستند از این وام در سال ۱۴۰۰ برخوردار شوند؛ این امر در ۱۴۰۱ به دلیل عدم تخصیص بودجه محقق نشد اما در سال ۱۴۰۲ مجدد و با مبلغ بیشتر به جریان افتاد.

به گفته وی،‌ میزان این تسهیلات در مجموع ۵۰۰ میلیون تومان است که سقف ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای ازدواج، ۲۰۰ میلیون تومان ‌برای خرید اقساطی جهیزیه و ۲۰۰ میلیون تومان وام اشتغال در نظر گرفته شده است.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به ثبت‌نام بیش از ۲۳۰۰ زوج در سامانه ثبت‌نام و معرفی حدود ۱۲۰۰ زوج واجد شرایط به بانک‌ها برای دریافت این وام، تاکید کرد: ارائه این تسهیلات در سال ۱۴۰۳ نیز تمدید شده است.

خزعلی در توضیح بیشتر یادآور شد: تا زمانی که بودجه وجود دارد محدودیتی برای کسانی که شرایط دریافت این وام را داشته باشند،‌ نیست.

وام فورینحوه ثبت نام وام فوری نیکان موسسه ملل

ثبت نام وام طرح نیکان موسسه مالی و اعتباری ملل هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی امکان پذیر است، برای باید مراحل زیر را طی نماید:

ابتدا در مرورگر خود آدرس اینترنتی melalbank.ir را سرچ نماید.

سپس وارد سایت موسسه ملل شوید و از منو بالا صفحه گزینه اینترنت بانک را انتخاب نمایید.

در صفحه جدید گزینه ورود به اینترنت بانک را انتخاب کنید.

سپس زبان موردنظر خود (فارسی یا انگلیسی) را انتخاب نمایید.

در صفحه جدید رمز و نام کاربری خود را وارد کنید.

پس از ورود به اینترنت بانک ملل شما می‌توانید ثبت نام خود را انجام دهید.

شایان به ذکر است، پیش از اینکه به ثبت نام وام بپردازید، باید در یکی از شعب موسسه ملی و اعتباری ملل سپرده قرض الحسنه را باز نمایید یا از طریق سایت melalbank.ir افتتاح سپرده قرض الحسنه داشته باشید.

ضامنین وام فوری ۴ درصد موسسه ملل طرح نیکان

موسسه مالی و اعتباری ملل تا سقف ۵۰ میلیون تومان بدون ضامن این وام را ارائه می‌دهد. اما چنانچه مبلغ وام بیشتر از ۵۰ میلیون تومان باشد باید متقاضی، ضامن معتبری به این موسسه معرفی نماید. توجه داشته باشید که شرایط ضامنین و تعداد آن‌ها باتوجه به مبلغ وام، رتبه اعتبارسنجی و سایر شرایط شما بستگی دارد.

شایان به ذکر است که تعیین کننده شرایط و تعداد ضامنین شعب موسسه ملل است.

موسسه مالی و اعتباری ملل به منظور حمایت از مردم، وام قرض الحسنه طرح نیکان را ارائه نمود. این وام قرض الحسنه است و کارمزد آن ۴ درصد می‌باشد. این وام تا سقف ۵۰ میلیون تومان بدون ضامن است و چنانچه بیشتر ۵۰ میلیون باشد نیاز به ارائه  ضامن دارد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها