کد خبر: 712411
تاریخ انتشار :

«نامه نیوز» گزارش می‌دهد

اولین دوگانه انتخاباتی؛ جلیلی - لاریجانی

در اولین روز از ثبت‌نام‌ها شاهد ورود دو چهره مهم بودیم. جلیلی و لاریجانی؛ اگرچه لاریجانی هنوز به وزارت کشور نرفته است.

اولین دوگانه انتخاباتی؛ جلیلی - لاریجانی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - ثبت نام داوطلبان کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری تا 14 خرداد ادامه دارد اما تا همین‌جای کار هم یک دوگانه ایجاد شده است؛ جلیلی - لاریجانی.

سعید جلیلی که قصد دارد از سایه برون آمده و رسما دولت را به دست بگیرد در اولین روز از ثبت‌نام‌ها خودش را به وزارت کشور رساند؛ آن هم با کلی سر و صدا و حاشیه. از شعارهای اندک حامیان همراهش گرفته تا حضور امیرحسین ثابتی که خودش به تنها برای حاشیه‌سازی کافی بود. شروع بی‌قانونی‌ها و سخنرانی در وقت اضافه را نیز باید به ماجراهای ثبت نام او افزود.

جلیلی را باید اصلی‌ترین گزینه طیف رادیکال در این انتخابات دانست و تا ساعت 18 که زمان ثبت نام روز اول تمام شد، رقیب جدی نداشت. اما توییت دیشب علی لاریجانی و ورود اصلی‌ترین گزینه راست میانه ورق را برگرداند. طوری که رقابت بین طیف‌های مختلف سیاسی به نتیجه یک - یک رسید. 

روش متفاوت و البته خلاقانه علی لاریجانی برای اعلام کاندیداتوری‌اش در این انتخابات اما با واکنش‌ها و حواشی همراه بود؛ مثلا مجادله توییتری بین حامیان او و طیف سعید جلیلی .

علی لاریجانی روی نقشه مورد استفاده اپلیکیشن اسنپ نشان داد که عزم پاستور دارد.

امیرحسین ثابتی، نماینده مجلس جدید  نیز در بانمک بازی کم نیاورد و توییت کرد: هیچ راننده‌ای سفر شما را قبول نکرد.

آذری جهرمی وزیر دولت روحانی که خود از گزینه‌های احتمالی کاندیداتوری در این انتخابات به شمار می‌رفت و با بازنشر توییت علی لاریجانی به این گمانه‌زنی پایان داد، اما در پاسخ به ثابتی نوشت: «کاسب افزایش هزینه نباشید!»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها