کد خبر: 713114
تاریخ انتشار :

یک تحلیلگر بین الملل:

پیام انتخابات ایران به آمریکا چیست؟

یک تحلیلگر بین الملل بیان داشت: انتخابات ایران برای اولین بار با انتخابات ایالات متحده آمریکا در یکسال برگزار می‌شود و شانس ترامپ برای بازگشت به کاخ سفید زیاد است.

پیام انتخابات ایران به آمریکا چیست؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

علی بیگدلی در گفتگو با خبرفوری اظهار داشت: انتخابات ایران برای اولین بار با انتخابات ایالات متحده آمریکا همزمان شده و در یکسال برگزار می‌شود. در حالی به استقبال تشکیل دولت چهاردهم می‌رویم که شانس ترامپ برای بازگشت به کاخ سفید زیاد است. به همین دلیل به دولتی احتیاج داریم تا بتواند مدیریتی توام با واقع بینی در حوزه دیپلماسی داشته باشد.

وی افزود: دولت سیزدهم برخلاف دولت روحانی که هم برجام را جدی می‌گرفت و هم خواهان پیوستن به اف‌ای تی اف بود و با مخالفان داخلی بر سر این موضوع بحث داشت، تلاش چندانی برای حل و فصل تنازع با دنیا از خود نشان نداد که این می‌تواند یکی از ضعف‌های ملموس و هزینه ساز دولت جاری قلمداد شود.

بیگدلی گفت: ایران برهه فوق العاده حساس و پیچیده‌ای را سپری می‌کند. شلختگی اقتصادی، شدت گرفتن نارضایتی‌های عمومی، افزایش بی اعتمادی و. وضعیت بدی را رقم زده است تا بتوان اینطور گفت، برای ادامه راه به دولتی کاردان، باتجربه و گریز از تصمیم‌های هیجانی نیازمندیم.

منبع: خبر فوری

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها