کد خبر: 713878
تاریخ انتشار :

رصد فضای انتخاباتی در فضای مجازی از سوی پلیس فتا/ برخورد با تخریب، توهین و شایعه‌پراکنی

رئیس پلیس فتای فراجا از رصد جریانات مرتبط با چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در فضای مجازی خبرداد.

رصد فضای انتخاباتی در فضای مجازی از سوی پلیس فتا/ برخورد با تخریب، توهین و شایعه‌پراکنی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار وحید مجید با اشاره به اجرای طرح عملیاتی پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فراجا در ۳۴ کارگروه در سراسر کشور با موضوع انتخابات گفت: پلیس فتا در راستای اجرای ماموریت‌های ذاتی و محوله، رصد جریانات مرتبط با برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور را در فضای مجازی در دستورکار خود قرار داده و اقدامات مربوطه در ۳۴ کارگروه ویژه عملیاتی در حال اجرا است .

وی ادامه داد: پلیس فتا مطابق با شرح وظایف ابلاغی و تعیین شده تمامی جریانات را رصد کرده و در صورت مشاهده موارد مجرمانه نظیر تخریب، توهین، دروغ و شایعه پراکنی و هرگونه اقدام در حوزه جرایم ویژه انتخاباتی با متخلفان و مجرمان برابر قانون برخورد خواهد کرد.

 رئیس پلیس فتای فراجا تصریح کرد: در ایام منتهی به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پلیس فتا فراجا در راستای اجرای وظایف و ماموریت‌های محوله، با وزارت کشور، دادستانی و سایر نهادهای ذی‌نفع در راستای ارتقاء امنیت در فضای مجازی تعامل و ارتباط تنگاتنگی دارد.

چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی، روز جمعه هشتم تیرماه ۱۴۰۳ در سراسر کشور و باحضور شش نامزد شامل امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، مسعود پزشکیان، محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی و مصطفی پورمحمدی برگزار خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها