کد خبر: 714944
تاریخ انتشار :

قیمت طلا | افزایش قیمت طلا

قیمت طلا اوج گرفت | پیش بینی قیمت طلا از شنبه 2 تیر

آخرین پیش بینی قیمت طلا را در ادامه بخوانید.

قیمت طلا اوج گرفت | پیش بینی قیمت طلا از شنبه 2 تیر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خبرنگار شایلین بهبودی:

قیمت طلا و سکه در آخرین روز بهار ۱۴۰۳ با افزایش ارزش در تمام قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد. رشد قیمت اونس جهانی طلا به بازار داخلی طلا خط داد و سکه امامی در آستانه ورود به کانال ۴۰ میلیون تومانی قرار گرفت.

قیمت طلا و سکه روز پنجشنبه ۳۱ خرداد با افزایش قیمت بازگشایی شد. تلرانس قیمت در بازار طلا ۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومانی است و سکه گرمی همچنان فریز شده است.

دلار امروز بازیگری فعالی در تعیین قیمت بازار طلا نبود اما تحلیلگران بازارهای مالی نوسانات دلار را در آینده بازار طلا تعیین کننده می‌دانند. آنها معتقدند در صورت ریتم کاهشی دلار و برگشت به نیمه کریدور پنجم سکه امامی تا منطقه ۳۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی هم پایین خواهد آمد. آنها تاچ این منطقه را مستلزم تحرکات کاهشی دلار می‌دانند.

قیمت اونس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش روی رقم ۲۳۳۵ دلاری در حال معامله است و افزایش نزدیک به هفت دلاری دارد. اونس نقره نیز با افزایش ۵۷ سنتی روی رقم ۳۰ دلار و ۳۰ سنتی ایستاده است. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی با رقم ۵۷ هزار و ۷۶۰ تومانی در حال معامله است و رشد هزار و ۱۲۰ تومانی دارد.

سکه امامی امروز پنجشنبه ۳۱ خرداد با رشد ۳۰۰ هزار تومانی روی رقم ۳۹ میلیون و ۹۸۴ هزار تومانی در حال معامله است. سکه‌ بهار افزایش ۳۰۰ هزار تومانی دارد و روی رقم ۳۶ میلیون و ۶۹۵ هزار تومانی ایستاده است.

گفتنی است نیم‌‌‌سکه و ربع سکه در لحظه نگارش این گزارش افزایش ۱۰۰ هزار تومانی دارد. این قطعات به ترتیب با رقم  ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی در حال معامله هستند. سکه گرمی همچنان روی رقم ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی فریز شده است و تغییر قیمت ندارد.

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش افزایشی است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با رشد ۶۱ هزار تومانی با رقم ۱۴ میلیون و ۵۹۸ هزار تومانی در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با رشد ۱۵ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۳۷۰ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۳۲۵ هزار تومانی در حال معامله است.

حباب سکه امروز با قیمت تراز شده و افزایشی است. حباب سکه امامی ۲۱۵ هزار تومان، سکه بهار ۱۹۸ هزار تومان، نیم‌سکه ۵۱ هزار تومان و ربع‌سکه ۷۶ هزار تومان رشد دارد. حباب سکه گرمی ۱۲ هزار تومان کاهش دارد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها