کد خبر: 715315
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/ گفت‌وگوی «نامه‌نیوز» با ابوالفضل حسن‌بیگی

شعارهای پوپولیستی در میان مردم جایگاهی ندارد

یک فعال سیاسی گفت: شرایط اجتماعی نسبت به قبل بهتر شده و مردم امیدوارتر از گذشته شده‌اند و نگاه مثبتی به انتخابات دارند.

شعارهای پوپولیستی در میان مردم جایگاهی ندارد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه‌نیوز: فضای انتخابات بیش از پیش رقابتی شده است و حالا و هرچه به روز انتخابات نزدیک می‌شویم مردم قضاوت‌های نهایی خود درباره برنامه‌ها و وعده‌های نامزدها را انجام می‌دهند.

ابوالفضل حسن‌بیگی، فعال سیاسی درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «خوشبختانه در این دوره از انتخابات مباحثی که از سوی نامزدها مطرح می‌شود، منطقی‌تر از ادوار گذشته است و شعارهای پوپولیستی کمتر داده می‌شود و همان میزان از شعارهای پوپولیستی هم مورد توجه مردم قرار نمی‌گیرد. سخنان نامزدها در حوزه معیشت هم با برنامه است. مردم هم‌ تجزیه و تحلیل می‌کنند و چه کسی بیش از بقیه برنامه‌های عینی برای حل مشکلات اقتصادی دارد».

او ادامه داد: «اکنون شرایط اجتماعی نسبت به قبل بهتر شده و مردم امیدوارتر از گذشته شده‌اند و نگاه مثبتی به انتخابات دارند. نامزدها هم محک‌ خوبی خوردند که چه کسانی برنامه‌های عملیاتی بهتری دارند».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «آقای پزشکیان مخاطبانش بیشتر در آراء خاکستری است و تا حدی سکوت و یأس این طبقه را از بین برده است. آقای پورمحمدی هم رأی اصولگرایان سنتی را دارد. آقای جلیلی هم در بخش‌هایی از جامعه که نگاه ایدئولوژیک دارند، رأی دارد و آقای قالیباف هم مورد توجه بخش‌های دیگری از جامعه است».

حسن‌بیگی در پایان گفت: «در مجموع فضای انتخابات کاملا رقابتی است و همه اقشار مردم نامزدهای خود را در انتخابات می‌بنند و می‌توانند به راحتی انتخاب کنند».

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها