کد خبر: 715736
تاریخ انتشار :

سیدحسن خمینی پس از شرکت در انتخابات: همه نسبت به سرنوشت خود حساس باشند

سیدحسن خمینی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

سیدحسن خمینی پس از شرکت در انتخابات: همه نسبت به سرنوشت خود حساس باشند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی نوه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و یادگار امام راحل، امروز ۸ تیرماه ۱۴۰۳ با حضور در در حسینیه جماران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

او با بیان اینکه انتخابات یکی از مظاهر بزرگ مردم سالاری است گفت: همه نسبت به سرنوشت خود حساس باشند و واقعا انتخابات را جدی بگیرند.

 سیدحسن خمینی بعد از انداختن رای خود در صندوق سیار مستقر در حسینیه جماران در جمع خبرنگاران گفت: امروز را به همه تبریک می گویم و از اصحاب رسانه هم تشکر می کنم که امروز در حسینیه جماران حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه انتخابات یکی از مظاهر بزرگ مردم سالاری است گفت: ما برای عبور از بحران‌ها، بعد از خداوند هیچ نقطه اتکایی جز مردم نداریم.

سیدحسن خمینی بیان کرد: همه نسبت به سرنوشت خود حساس باشند و واقعا انتخابات را جدی بگیرند. مشارکت بالا برای انتخابات یک رئیس جمهور و رای بالا برای حل مشکلات کشور بسیار مهم است.

وی افزود: ان شاءالله بتوانیم در این مسیر گام برداشته و همه بتوانند آنچه مرضی خداوند است، را انجام دهند و ان شاءالله نتایج خوبی برای مردم داشته باشد.

سیدحسن خمینی با بیان اینکه امیدواریم مشارکت خوب باشد، افزود: طبق نظرسنجی‌ها ان شائالله مشارکت خوبی رقم می خورد و امیدوارم بهتر هم شود.

وی در توصیه ای به رئیس جمهور منتخب گفت: به درد مردم برسد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها