کد خبر: 715872
تاریخ انتشار :

وام قرض الحسنه | شرایط دریافت وام قرض الحسنه

وام قرض الحسنه 400 میلیونی بدون سود بانک رسالت | چگونه با نرخ سود 2 درصدی وام قرض الحسنه بگیریم؟

در ادامه شرایط دریافت وام قرض الحسنه بانک رسالت را بخوانید.

 وام قرض الحسنه 400 میلیونی بدون سود بانک رسالت | چگونه با نرخ سود 2 درصدی وام قرض الحسنه بگیریم؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خبرنگار شایلین بهبودی:

وام قرض الحسنه به دلیل نرخ سود صفر یا ناچیزی که دارند، برای مردم بسیار جذاب هستند. در این گزارش شرایط وام قرض الحسنه بانک رسالت بررسی شده است.

وام‌های قرض‌الحسنه از محبوب‌ترین تسهیلات بانکی به شمار می‌روند که به دلیل نرخ سود پایین، در شرایط تورمی کشور طرفداران بسیاری دارند. یکی از بانک‌هایی که این وام را پردخت می‌کند بانک قرض الحسنه رسالت است. در ادامه این گزارش شرایط وام قرض الحسنه بانک رسالت مورد بررسی قرار رفته است.

وام قرض‌الحسنه بانک رسالت، بهره‌ای ندارد و تنها کارمزدی دو درصدی از آن دریافت می‌شود. همچنین مشتریان می‌توانند بر اساس نسبت مبلغ وام موردنیاز به میزان سپرده خود در بانک رسالت، این وام را در اقساط دلخواه تسویه کنند.

برای دریافت وام از بانک رسالت ابتدا لازم است متقاضیان در بانک رسالت سپرده قرض‌ الحسنه افتتاح کنند. مدت زمان خواب این سپرده به مدت حداقل سه ماه و حداکثر 6 ماه است و این سپرده مسدود نخواهد شد.

متقاضیان می‌توانند تا سقف 100 درصد از مبلغ سپرده‌گذاری شده به ازای 6 ماه خواب سپرده و با سررسید 12 ماهه ازاین بانک وام قرض‌الحسنه دریافت کنند. همچنین به ازای هر ماه افزایش خواب سپرده، دو قسط به طول مدت بازپرداخت اضافه می‌شود.

حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام 60 ماه به میزان 20 درصد معدل حساب است. حداکثر زمان بازپرداخت این وام برای نسبت 40 درصد، 60 درصد، 80 درصد و 100 درصد معدل حساب نیز به ترتیب 48 ماه، 36 ماه، 24 ماه و 12 ماه است.

سقف پرداخت این وام 400 میلیون تومان است و هر قسط این وام 400 میلیونی حدود هفت میلیون و 272 هزار تومان است. به این ترتیب کل سود پرداختی توسط مشتری، 24 میلیون تومان و مجموع کل رقم وام و سود 424 میلیون تومان است.

برای دریافت وام در این بانک و سایر بانک‌ها لازم است که وام‌گیرنده هیچگونه بدهی یا وام تسویه نشده‌ای در بانک مورد نظر نداشته باشد. همچنین متقاضی دریافت وام نباید سابقه چک برگشتی داشته باشد.

جزئیات دریافت وام قرض الحسنه 

بعد از طرح موفق مهربانی بانک ملی ایران در پرداخت وام قرض الحسنه 300/000/000 تومانی با کارمزد 4 درصد به صورت غیر حضوری و استقبال مشتریان از این طرح ٬ اکنون بانک ملی با ارایه یک طرح جدید تسهیلاتی به نام اعتبار ملی تا سقف 500/000/000 تومان به عموم افراد وام بدون ضامن پرداخت می کند.

در طرح اعتبر ملی بانک ملی ایران که بر مبنای امتیاز حساب تا سقف ۵ میلیارد ریال قابلیت تخصیص منابع به متقاضیان را داراست، شرایط به نحوی طراحی شده است که اقشار مختلف بتوانند به‌صورت غیر حضوری و بر بستر سامانه بام افتتاح حساب کنند و به سهولت با امتیاز حساب افتتاح شده اقدام به دریافت تسهیلات کنند.

طرح جدید تسهیلاتی بانک ملی ایران تحت عنوان «اعتبار ملی» در طبقه تسهیلات مرابحه با نرخ ۱۴ درصد و دوره بازپرداخت ۱۲ تا ۳۶ ماه قرار دارد و پس از احراز شرایط در کمتر از ۳ ساعت تسهیلات به حساب متقاضی واریز می‌شود.

این طرح بر اساس کارکرد میانگین حساب و بدون نیاز به چک، سفته و گواهی کسر از حقوق برای تمامی رتبه‌های اعتباری مشتریان قابلیت دریافت دارد.

متقاضیان دریافت وام در طرح اعتبار ملی سه ماه بعد از افتتاح حساب در صورتیکه از نظر کارکرد میانگین حساب حائز شرایط باشند پس از گذشت حداقل سه ماه و حداکثر ۱۸ ماه امکان دریافت تسهیلات را خواهند داشت و پس از گذشت ۶ ماه از حداکثر زمان اعلام شده باید نسبت به تعیین تکلیف امتیازات اخذ شده اقدام نمایند.

کلیه افراد جامعه هم افراد حقیقی و هم افراد حقوقی می‌توانند از مزایای این طرح برخوردار شوند.

به زودی جدول محاسبه این وام بر اساس مدت زمان سپرده گذاری و میزان تسهیلاتی پرداختی و تعداد اقساط از طریق سایت و کانال بانک اول به اطلاع شما خواهد رسید.

وام گیرنده و ضامنین نباید دارای چک برگشتی و تسهیلات سر رسید گذشته و معوق در شبکه بانکی باشند.

با ابلاغ رسمی بانک مرکزی به بانک‌های عامل، پرداخت وام قرض الحسنه اشتغالزایی به هر فرد فقط یک بار امکان پذیر خواهد بود.

بانک مرکزی با ابلاغ بخشنامه جدیدی به بانک‌های عامل، اعلام کرد: با در نظر گرفتن محدودیت منابع قرض الحسنه شبکه بانکی کشور و رعایت عدالت اجتماعی، دریافت مجدد تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی توسط یک فرد (ولو با معرفی طرح جدید)، امکان پذیر نیست.

ضمنا در صورت افزایش سقف فردی تسهیلات مزبور در سال های آتی، دریافت مابه التفاوت تسهیلات قبلی (با معرفی همان نهاد حمایتی و یا سایر نهادها) میسر نیست.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها