کد خبر: 716146
تاریخ انتشار :

وام قرض الحسنه | شرایط دریافت وام قرض الحسنه

وام قرض الحسنه 300 میلیونی بدون ضامت بانک سینا | متقاضیان وام قرض الحسنه از این فرصت جا نمانند

در ادامه شرایط دریافت وام قرض الحسنه بانک سینا را دنبال کنید.

وام قرض الحسنه 300 میلیونی بدون ضامت بانک سینا | متقاضیان وام قرض الحسنه از این فرصت جا نمانند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خبرنگار شایلین بهبودی:

مشتریان بانک سینا که دارای حساب قرض الحسنه جاری یا جاری کارت یا سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت هستند، امکان درخواست وام «اطلسی» را دارند.

افرادی امکان درخواست وام قرض الحسنه جاری یا جاری کارت را دارند که حداقل ۵۰ هزار تومان به مدت سه تا شش ماه در یکی از حساب‌های ذکر شده خود نگهداری کنند.

سقف این تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

این وام در قالب عقد مرابحه و با نرخ ۲۳ درصد به متقاضیان واجد شرایط پرداخت خواهد شد.

نرخ این تسهیلات مطابق دستورالعمل بانک مرکزی بوده و دوره بازپرداخت آن منعطف است.

حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط این تسهیلات به ۳۶ ماه می‌رسد.

این تسهیلات در قالب کارت اعتباری به متقاضیان پرداخت می‌شود.

اشخاص حقوقی امکان درخواست آن را ندارند.

در صورتی که بانک با توجه به شرایط مشتری مبلغ ۴۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تسهیلات طرح اطلسی با نرخ سود ۱۸ درصد بپردازد و مدت زمان بازپرداخت را برای وی ۲۴ ماه در نظر بگیرد، میزان هر قسط ۲ میلیون و ۴۳۴ هزار تومان خواهد بود.

متقاضی در کل ۵۸ میلیون و ۴۳۲ هزار تومان به بانک بازخواهد گرداند.

همچنین در صورتی که بانک با توجه به شرایط مشتری مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان را با نرخ سود ۲۳ درصد به متقاضی بپردازد، و مدت زمان بازپرداخت را برای وی ۳۶ ماه در نظر بگیرد، میزان هر قسط این تسهیلات ۱۱ میلیون و ۶۱۲ هزار و ۹۱۶ تومان خواهد بود.

بانک سینا به منظور حمایت از تمامی بخش‌های جامعه، اعم از حقیقی، حقوقی و ارگان‌های اجتماعی طرح‌های تسهیلاتی را تدارک دیده است.

این مجموعه در نظر دارد تا ضمن حمایت از اقشار مختلف جامعه، سبد محصولات خود را نیز متنوع کند. این بانک خصوصی در زمینه پرداخت انواع تسهیلات تکلیفی، اعم از ازدواج و فرزندآوری، نیز پیشگام است.

جزئیات دریافت وام قرض الحسنه 

بعد از طرح موفق مهربانی بانک ملی ایران در پرداخت وام قرض الحسنه 300/000/000 تومانی با کارمزد 4 درصد به صورت غیر حضوری و استقبال مشتریان از این طرح ٬ اکنون بانک ملی با ارایه یک طرح جدید تسهیلاتی به نام اعتبار ملی تا سقف 500/000/000 تومان به عموم افراد وام بدون ضامن پرداخت می کند.

در طرح اعتبر ملی بانک ملی ایران که بر مبنای امتیاز حساب تا سقف ۵ میلیارد ریال قابلیت تخصیص منابع به متقاضیان را داراست، شرایط به نحوی طراحی شده است که اقشار مختلف بتوانند به‌صورت غیر حضوری و بر بستر سامانه بام افتتاح حساب کنند و به سهولت با امتیاز حساب افتتاح شده اقدام به دریافت تسهیلات کنند.

طرح جدید تسهیلاتی بانک ملی ایران تحت عنوان «اعتبار ملی» در طبقه تسهیلات مرابحه با نرخ ۱۴ درصد و دوره بازپرداخت ۱۲ تا ۳۶ ماه قرار دارد و پس از احراز شرایط در کمتر از ۳ ساعت تسهیلات به حساب متقاضی واریز می‌شود.

این طرح بر اساس کارکرد میانگین حساب و بدون نیاز به چک، سفته و گواهی کسر از حقوق برای تمامی رتبه‌های اعتباری مشتریان قابلیت دریافت دارد.

متقاضیان دریافت وام در طرح اعتبار ملی سه ماه بعد از افتتاح حساب در صورتیکه از نظر کارکرد میانگین حساب حائز شرایط باشند پس از گذشت حداقل سه ماه و حداکثر ۱۸ ماه امکان دریافت تسهیلات را خواهند داشت و پس از گذشت ۶ ماه از حداکثر زمان اعلام شده باید نسبت به تعیین تکلیف امتیازات اخذ شده اقدام نمایند.

کلیه افراد جامعه هم افراد حقیقی و هم افراد حقوقی می‌توانند از مزایای این طرح برخوردار شوند.

به زودی جدول محاسبه این وام بر اساس مدت زمان سپرده گذاری و میزان تسهیلاتی پرداختی و تعداد اقساط از طریق سایت و کانال بانک اول به اطلاع شما خواهد رسید.

وام گیرنده و ضامنین نباید دارای چک برگشتی و تسهیلات سر رسید گذشته و معوق در شبکه بانکی باشند.

با ابلاغ رسمی بانک مرکزی به بانک‌های عامل، پرداخت وام قرض الحسنه اشتغالزایی به هر فرد فقط یک بار امکان پذیر خواهد بود.

بانک مرکزی با ابلاغ بخشنامه جدیدی به بانک‌های عامل، اعلام کرد: با در نظر گرفتن محدودیت منابع قرض الحسنه شبکه بانکی کشور و رعایت عدالت اجتماعی، دریافت مجدد تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی توسط یک فرد (ولو با معرفی طرح جدید)، امکان پذیر نیست.

ضمنا در صورت افزایش سقف فردی تسهیلات مزبور در سال های آتی، دریافت مابه التفاوت تسهیلات قبلی (با معرفی همان نهاد حمایتی و یا سایر نهادها) میسر نیست.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها