کد خبر: 717981
تاریخ انتشار :

شگفتانه دولت برای یارانه بگیران | واریز یارانه نقدی + مبلغ تشویقی ویژه ایام محرم از ساعاتی دیگر

در ادامه آخرین اخبار مربوط به واریز یارانه نقدی را با ما دنبال کنید.

شگفتانه دولت برای یارانه بگیران | واریز یارانه نقدی + مبلغ تشویقی ویژه ایام محرم از ساعاتی دیگر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری فردا نیوز: یارانه نقدی کمک معیشتی مرحله ١٦۱ مربوط به تیر ١٤٠٣ به حساب ۱۰ میلیون و ۷۵ هزار و ۸۳۶ سرپرست خانوار دهک‌های اول تا سوم واریز و از ساعت ۲۴ قابل برداشت است.

یارانه تیر ماه به مبلغ ۱۱.۰۷۵ میلیارد تومان بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های اول تا سوم در ۲۸ بانک عامل سراسر کشور واریز شد.

بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جز دهک‌های اول تا سوم باشند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب افراد واریز خواهد شد

یارانه‌ های نقدی به صورت مستمر و به طور دوره‌ای پرداخت می‌شوند. مبلغ و نحوه پرداخت یارانه‌ ها بسته به سیاست‌ ها و بودجه دولت در هر سال تعیین می‌شود و ممکن است تغییر کند.این یارانه به طور معمول به صورت ماهیانه به حساب بانکی افراد واجد شرایط واریز می‌شود.

یارانه معیشتی یک برنامه کمک هزینه نقدی است که دولت به طور مرتب به شهروندان ایرانی پرداخت می‌کند. این یارانه به منظور کاهش فشار اقتصادی ناشی از افزایش قیمت‌ ها و کمک به بهبود شرایط معیشتی مردم اجرا شده است.

یارانه‌ های نقدی به صورت مستمر و به طور دوره‌ای پرداخت می‌شوند. مبلغ و نحوه پرداخت یارانه‌ ها بسته به سیاست‌ ها و بودجه دولت در هر سال تعیین می‌شود و ممکن است تغییر کند.این یارانه به طور معمول به صورت ماهیانه به حساب بانکی افراد واجد شرایط واریز می‌شود. مبلغ پرداختی نیز بسته به شرایط اقتصادی و اجتماعی افراد، متفاوت است. در حال حاضر، یارانه ها طبق جدول زیر به حساب سرپرست خانوارها واریز می شود.

زمانبندی واریز یارانه نقدی 1403

عنوان تاریخ واریز مبلغ(به ازای هر نفر)

یارانه خانوار دهک های ۱ تا ۳ بیست و پنجم هر ماه ۴۰۰ هزار تومان

یارانه خانوار سایر دهک ها مشمول سی ام هر ماه ۳۰۰ هزار تومان

یارانه معیشتی خانواری که جزو دهک‌های اول تا سوم قرار می‌گیرند، بیست‌وپنجم هر ماه به حساب‌شان واریز می‌شود. البته اگر قرار باشد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به روال ماه‌های قبل عمل کند. مبلغ یارانه این گروه از یارانه‌بگیران، ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    Markets

    دیگر رسانه ها