کد خبر: 718905
تاریخ انتشار :

وام قرض الحسنه | شرایط دریافت وام قرض الحسنه

وام قرض الحسنه 300 تا 750 میلیونی بانک رفاه | شرایط دریافت وام قرض الحسنه با آپشن فوق العاده اعلام شد

در ادامه شرایط دریافت وام قرض الحسنه بانک رفاه را بخوانید.

وام قرض الحسنه 300 تا 750 میلیونی بانک رفاه | شرایط دریافت وام قرض الحسنه با آپشن فوق العاده اعلام شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خبرنگار شایلین بهبودی:

بانک رفاه کارگران در قالب تسهیلات افق به اشخاص حقیقی تا سقف 300 میلیون تومان و به اشخاص حقوقی تا سقف 750 میلیون تومان وام قرض الحسنه می‌پردازد.

طرح افق بانک رفاه کارگران به متقاضیان واجد شرایط این امکان را می‌دهد که وام با نرخ سود چهار درصد دریافت کنند. این وام به اشخاص حقیقی و بستگان درجه‌یک آنها، شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد (پرسنل کمتر از 10 نفر) و شرکت‌های دانش‌بنیان تعلق می‌گیرد.

سقف مبلغ این وام برای اشخاص حقیقی 300 میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی 750 میلیون تومان تعیین شده است. نرخ سود این وام نیز چهار درصد است.

افراد واجد شرایط دریافت این وام متقاضیانی هستند که در بانک رفاه کارگران حساب سپرده قرض الحسنه با حداقل گردش حساب 20 میلیون تومانی دارند. همچنین مدت‌زمان خواب سپرده برای دریافت وام افق بین یک تا 12 ماه تعیین شده است. به علاوه متقاضی برای دریافت این وام نباید به بانک بدهکار با دارای چک برگشتی باشد.

ضمانت این وام به وسیله ضامن رسمی و اعتبار شغلی انجام می‌شود و هزینه‌های جانبی دریافت وام، 200 هزار تومان شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی است.

مبلغ وام پرداختی در این طرح بر حسب مدت بازپرداخت تسهیلات و مدت سپرده‌گذاری متقاضی متفاوت است. با این حال، بیشترین نسبت مبلغ وام به میزان سپرده که 371 درصد است، در شرایطی به متقاضی تعلق می‌گیرد که مدت سپرده‌گذاری او 12 ماه و مدت بازپرداخت تسهیلات 6 ماهه باشد.

زمان بازپرداخت این وام حداقل 6 و حداکثر 60 ماه تعیین شده است و وام‌گیرنده در صورت دریافت وام 300 میلیون تومانی با سررسید 60 ماهه، ملزم به پرداخت پنج میلیون و 454 هزار تومان قسط به بانک است و باید در زمان سررسید وام، مجموعاً مبلغ 336 میلیون تومان را به بانک بازپرداخت کرده باشد.

شرایط وام قرض الحسنه ۵۰۰ میلیونی 

وام قرض الحسنه ۵۰۰ میلیونی بانک ملی یکی از تسهیلات پرطرفدار این بانک می‌باشد که با نام «وام طرح اعتبار ملی» به مشتریان خود ارائه داد. این وام به متقاضیان واجد شرایط به منظور رفع نیازهای مالی و تحقق اهدافشان پرداخت می‌گردد.

شرایط وام طرح اعتبار ملی بانک ملی به شرح زیر می‌باشد:

متقاضی باید ابتدا افتتاح حساب ویژه طرح اعتبار ملی در سامانه بام را انجام دهد.میانگین حساب متقاضی باید بین ۳ تا ۱۸ ماهه باشد.

متقاضی باید رتبه اعتبارسنجی مناسبی داشته باشد.

متقاضی نباید چک برگشتی داشته باشد یا به بانک بدهی داشته باشد.

توجه: مبلغ وام به مدت و مبلغ سپرده‌گذاری بستگی دارد و سقف مبلغ وام ۵۰۰ میلیون تومان است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها