کد خبر: 721188
تاریخ انتشار :

«نامه‌نیوز» گزارش می‌دهد

پزشکیان نظر کدام طیف سیاسی را نپرسید؟

ابوالقاسم جراره گفت: پزشکیان با شریان جلسه نداشته است به پزشکیان گفتم آماده برگزاری جلسه با شما هستیم شاید پزشکیان پیشنهادم را فراموش کرده است.

پزشکیان نظر کدام طیف سیاسی را نپرسید؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - مسعود پزشکیان از روز اولی که معلوم شد ، رئیس جمهور است کار انتخاب وزرا را شروع کرد و هم زمان وعده تشکیل دولت وفاق ملی دارد. در همین راستا با طیف‌های مختلف سیاسی جلسه گذاشت و نظرات همه را جویا شد. حتی از گروه‌های غیر همسو سیاسی نیز خواست که نظراتشان را اعلام کنند. در بین اما انگار سراغ «شریان» نرفته است! این بی‌توجهی اما خاطر طیف نزدیک به بذرپاش را آزرده! 

اظهارات اخیر ابوالقاسم جراره، نماینده مجلس  را می‌توان مصداق این دلخوری دانست. او سعی کرده خیلی زیرپوستی به رئیس جمهور بگوید که نظر ما راه هم بپرسید و گزینه ما را نیز به دولت ببرید!

جراره گفته: مجلس دنبال بهانه‌گیری و اذیت کردن نیست، مجلس دنبال این است که برای کشور گزینه‌های خوبی انتخاب شوند، هر جا که گزینه‌ها، گزینه‌های قابل قبولی باشند، قطعا نگاه مجلس کمک به دولت است و به دنبال تحت فشار قرار دادن دولت و اذیت کردن آن نیست. اما حواس دولت هم باید به این باشد که همانطور رهبری فرمودند، به حساسیت‌های مجلس توجه کند.

وی افزوده: پزشکیان با شریان جلسه نداشته است به پزشکیان گفتم آماده برگزاری جلسه با شما هستیم شاید پزشکیان پیشنهادم را فراموش کرده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها