کد خبر: 721221
تاریخ انتشار :

وام قرض الحسنه | شرایط دریافت وام قرض الحسنه

وام قرض الحسنه بانک رفاه با اقساط 1 میلیون و 363 هزار تومانی | با کارمزد 4 درصد وام قرض الحسنه 30 میلونی دریافت کنید

در ادامه شرایط دریافت وام قرض الحسنه بانک رفاه را دنبال کنید.

وام قرض الحسنه بانک رفاه با اقساط 1 میلیون و 363 هزار تومانی | با کارمزد 4 درصد وام قرض الحسنه 30 میلونی دریافت کنید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خبرنگار شایلین بهبودی:

بانک رفاه کارگران به منظور تنوع سبد محصولات و خدمات و برای حمایت بیشتر از مشتریان خود، طرح تسهیلاتی به نام «امید رفاه» را تدارک دیده است. این وام قرض الحسنه بدون نیاز به سپرده بوده و با کارمزد چهار درصدی به متقاضیان واجد شرایط اعطا می‌شود.

آن دسته از افرادی که به دریافت وام 30 میلیون تومانی بدون سپرده بانک رفاه تمایل دارند باید اعتبار مورد نظر بانک را داشته باشند. بعد از دریافت وام مذکور، فرد در بازه 24 ماه امکان بازپرداخت اقساط را دارد.

علاوه بر اشخاص حقیقی، شرکت‌های مرتبط با بانک رفاه نیز امکان درخواست چنین تسهیلاتی را دارند. منتهی برای این نوع شرکت‌ها سقف تسهیلات 100 میلیون تومان و کارمزد 6 درصد اعلام شده است.

میزان اقساط برای سقف وام 30 میلیون تومانی با کارمزد و مدت زمان بازپرداخت مشخص شده، 1 میلیون و 363 هزار و 636 تومان است. کل سود وام به 1 میلیون و 800 هزار تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 31 میلیون و 800 هزار تومان اعلام شده است.

مقدار اقساط برای سقف وام 100 میلیون تومانی با کارمزد و مدت زمان بازپرداخت معین، 4 میلیون و 432 هزار و 61 تومان است. کل سود وام به 6 میلیون و 369 هزار و 465 تومان می‌رسد. جمع رقم اقساط و سود آن نیز 106 میلیون و 429 هزار و 465 تومان اعلام شده است.

مزایای وام قرض الحسنه بدون ضامن

وام قرض الحسنه بدون ضامن 50 میلیون تومانی بانک سینا به افرادی تعلق می‌گیرد که دارای رتبه اعتباری A هستند. نرخ سود این وام نیز 23 درصد تعیین شده است.

تسهیلات لیلیوم از وام‌های نقدی بانک سینا با سقف مبلغ 50 میلیون تومان و نرخ سود 23 درصدی است و به متقاضیانی که در این بانک حساب سپرده قرض الحسنه و میانگین حساب دو تا 6 ماه دارند اعطا می‌شود. ویژگی اصلی این تسهیلات آن است که متقاضی برای دریافت آن، نیازی به ضامن ندارد.

وام بدون ضامن بانک سینا به سپرده‌گذارانی پرداخت می‌شود که در این بانک میانگین حساب دارند و فاقد سابقه بدهکاری یا چک برگشتی هستند.

برای دریافت وام لیلیوم بانک سینا نیازی به ضمانت ضامن رسمی نیست و ضمانت این تسهیلات از طریق اعتبارسنجی انجام می‌شود. درخواست این وام به صورت آنلاین و در اپلیکیشن سیبانک انجام می‌شود و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند درخواست وام را در این نرم‌افزار ثبت کنند.

سقف مبلغ بر اساس اعتبارسنجی افراد متقاضی مشخص می‌شود. افرادی که دارای رتبه اعتباری A و B‌ و C‌ هستند، به‌ترتیب می‌توانند تا سقف 50، 20 و 10 میلیون تومان از این بانک وام دریافت کنند.

ضریب این تسهیلات نیز بر اساس مدت سپرده‌گذاری و مدت‌زمان بازپرداخت این وام تعیین می‌شود. نسبت مبلغ وام به سپرده برای این طرح تسهیلاتی در جدول زیر نمایش داده شده است.

مدت سپرده‌گذاری (ماه) مدت بازپرداخت (ماه) ضریب تسهیلات

۲ ۱۲ 150%

۳ ۱۸ 159%

۴ ۲۴ 166%

۵ ۳۰ 172%

۶ ۳۶ 178%

حداکثر زمان بازپرداخت این وام 36 ماه تعیین شده و وام گیرنده در صورت دریافت وام 50 میلیون تومانی و دوره بازپرداخت 36ماهه با نرخ بهره 23 درصد، ماهانه ملزم به بازپرداخت یک میلیون و 935 هزار تومان به بانک است. مجموع رقم اصل و سود این وام نیز به 69 میلیون و 777 هزار تومان می‌رسد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    Markets

    دیگر رسانه ها