کد خبر: 721803
تاریخ انتشار :

به نقل از دیگران؛

حمله تند کیهان به منتقدان پزشکیان| تهدید رئیس‌جمهور قابل پیگرد است

کیهان در انتقاد به منتقدان کابینه پزشکیان نوشت: بازی پدرخواندگان افراطیون مدعی اصلاحات و مجرمان امنیتی در گروهک موسوم به شورای راهبری با مهره سوخته ظریف برای تهدید رئیس‌جمهور، بخش دیگری از طرح ضدامنیتی آنهاست که باید تحت پیگرد دستگاه‌های مسئول قرار گیرد.

حمله تند کیهان به منتقدان پزشکیان| تهدید رئیس‌جمهور قابل پیگرد است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - معرفی وزرای پیشنهادی پزشکیان با واکنش‌ها و حواشی بسیاری همراه شد. برخی شروع به انتقاد از دولت جدید کردند و برخی هم منتقدان را نقد می‌کنند! 

«کیهان» اما از کابینه پیشنهادی راضی است و در گروه دوم جای دارد. این روزنامه اصولگرا انتقادات مطرح شده علیه پزشکیان را مصداق عبور اصلاح طلبان از سهم‌خواهی و رسیدن به تمامیت‌خواهی دانست و نوشت:  باند اشرافی و آلوده افراطیون مدعی اصلاحات، کابینه‌ای ضد آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌خواهند و با وجود آنکه اعتراف می‌کنند 60 درصد وزرایی که به پزشکیان پیشنهاد کرده بودند، به مجلس معرفی شده‌اند، رئیس‌جمهور را به دلیل عدم معرفی مابقی، هدف تهدید و اهانت قرار دادند. گشودن آتش توهین و ارعاب علیه پزشکیان ساعاتی پیش از معرفی کابینه به مجلس آغاز شد و پس از آن نیز ادامه پیدا کرد. این طیف بار دیگر منش دیکتاتوری خود را به نمایش گذاشته است. میل رسیدن به مقام و سهم‌خواهی آنها از دولت به تمامیت‌خواهی رسیده است. در همین راستا، ظریف که رئیس شورای موسوم به راهبری انتخاب اعضای کابینه و معاون موسوم به راهبردی رئیس‌جمهور بود، با انتشار متنی استعفا کرد. 

کیهان به متن استفعای ظریف اشاره کرد و نوشت: تا این‌جا بار دیگر معلوم شد که افراطیون مدعی اصلاحات خود را کارفرمای رئیس‌جمهور می‌دانند و او را مطیع خود می‌‎خواهند، از همین رو، از استقلال پزشکیان برآشفته‌اند و فریادشان درآمده است. ظریف نیز به همین دلیل استعفا می‌کند.

کیهان در ادامه آورده است: ظریف طبق آنچه نوشته، هفته قبل طی نامه‌ای به دلیل داشتن منع قانونی برای تصدی مقام در دولت، از معاونت راهبردی رئیس‌جمهور انصراف داده است اما سؤال اینجاست که چرا همان هفته قبل متن استعفای خود را منتشر نکرده و کناره‌گیری نکرده است و تا معرفی لیست وزرا به مجلس و پس از آن درنگ کرده است؟ پرسش دیگر این است که اگر وی هفته قبل به دلیل منع قانونی ناشی از تابعیت قهری فرزندش انصراف داده، چرا در متن نخستی که منتشر کرده، علت استعفا را تلویحا موضوع چینش کابینه اعلام کرده است؟ این تعلل و دوری از حقیقت، نشانگر دو مسئله است؛ اول اینکه ظریف نمی‌خواسته انتصاب غیرقانونی‌اش در کابینه آشکار شود و دوم اینکه وی و پدرخواندگان باند منافق مدعی اصلاحات به باج‌خواهی و تهدید رئیس‌جمهور به دلیل استقلال وی و عدم تمکین به همه وزرای پیشنهادی آنها مبادرت کردند و این اقدام در فاصله زمانی کوتاهی از معرفی لیست وزرا به مجلس انجام گرفته است.

این روزنامه اصولگرا همچنین افزود:  تهدید و اهانت افراطیون مدعی اصلاحات و اعتدال علیه رئیس‌جمهور و استعفای ظریف، هشدارهای کیهان درباره احاطه رئیس‌جمهور توسط زاویه‌دارها با انقلاب، محکومان امنیتی و افراد مسئله‌دار را ثابت کرد و نشان داد شورای موسوم به راهبری انتخاب اعضای کابینه پوششی برای تحمیل دوباره وضعیت عقبگرد در دولت آن مدعیان بوده است. آنها توقع داشته‌اند رئیس‌جمهور وابسته و تابع آنها باشد و دیکته‌های آنان را بنویسد و این اهانت به پزشکیان است. بازی پدرخواندگان افراطیون مدعی اصلاحات و مجرمان امنیتی در گروهک موسوم به شورای راهبری با مهره سوخته ظریف برای تهدید رئیس‌جمهور، بخش دیگری از طرح ضدامنیتی آنهاست که باید تحت پیگرد دستگاه‌های مسئول قرار گیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها