کد خبر: 722122
تاریخ انتشار :

وام فوری | وام فوری بدون ضامن

سورپرایز دولت برای زائران اربعین | وام فوری اربعین با مبلغ شگفت انگیز بدون ضامن پست بانک

در ادامه جزئیات جدید از وام فوری اربعین را دنبال کنید.

سورپرایز دولت برای زائران اربعین | وام فوری اربعین با مبلغ شگفت انگیز بدون ضامن پست بانک
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خبرنگار شایلین بهبودی:

وام فوری اربعین 5 میلیون تومانی پست بانک ایران معرفی شد. سرپرستان خانوار می‌توانند برای خود و دو نفر از افراد تحت پوشش این وام را دریافت کنند.

با نزدیک شدن به ایام پیاده‌روی اربعین حسینی، پست بانک ایران از طرح وام اربعین خود رونمایی کرده است. در این طرح، پست بانک ایران به هر زائر ایرانی، پنج میلیون تومان وام پرداخت می‌کند. سرپرستان خانوار می‌توانند از پست بانک ایران تا سقف ۱۵ میلیون تومان، برای خود و دو نفر از افراد تحت پوشش خود وام اربعین دریافت کنند.

داوود قزلباش، مدیر امور استان‌های پست بانک ایران، با اعلام خبر آغاز پرداخت وام اربعین پست بانک ایران اظهار کرد: «سازمان‌ها و نهادهایی که کارکنان آنها حقوق خود را از طریق پست بانک دریافت می‌کنند، می‌توانند با ارائه لیست سازمانی خود، اسامی زائران مورد نظر در جهت دریافت وام اربعین امسال، معرفی کنند تا فرآیند پرداخت وام اربعین آن‌ها صورت پذیرد.»

بانک مرکزی در سال جاری، همچون سال گذشته و بر خلاف سال 1401 شرایطی را برای پرداخت وام اربعین در نظر نگرفت. با این حال، برخی بانک‌ها، از جمله پست بانک ایران تسهیلاتی را ویژه زائران اربعین حسینی در نظر گرفته‌اند.

با این وجود، همچنان جزئیات پرداخت وام اربعین پست بانک ایران، از جمله نرخ سود و دوره بازپرداخت این وام اعلام نشده است. گفتنی است که در صورت اعلام این جزئیات توسط پست بانک ایران، این صفحه به‌روزرسانی خواهد شد.

شرایط دریافت وام فوری با اقساط کم

بانک کارآفرین، وام فوری 50 میلیون تومانی به مشتریان خود اعطا می‌کند.

مشتریان دارای حساب قرض الحسنه و گردش مالی مناسب که حداقل سه تا ۹ ماه از افتتاح آن می‌گذرد، می‌توانند با ارائه مدارک مورد نظر بانک کار‌آفرین، این وام را دریافت کنند.

۱- متقاضی دریافت وام نیک‌آفرین باید دارای حساب قرض الحسنه در بانک کار‌آفرین باشد.

۲- البته مسدود نشدن سپرده در بانک و توانایی برداشت یا واریز وجه به حساب، از نکات مثبت این تسهیلات می‌باشد.

۳- وام‌گیرنده باید علاوه بر ارائه ضامن رسمی فاقد سابقه چک برگشتی و بدهکاری به بانک باشد.

سقف مبلغ این وام ۵۰ میلیون تومان و سود تعیین شده برای آن چهار درصد است.

ضریب برابری این تسهیلات نیز با توجه به مدت زمان سپرده‌گذاری از ۲۰ درصد تا ۲۴۰ درصد متغیر است.

بانک کار‌آفرین برای این وام، چهار دوره بازپرداخت ۱۲ ماهه، ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۶ ماهه در نظر گرفته است.

با احتساب دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه، مبلغ هر قسط ماهانه معادل یک میلیون و ۴۷۶ هزارتومان خواهد شد.

وام‌گیرنده باید مبلغ ۶۰ هزارتومان نیز برای مراحل تشکیل پرونده و اعتبارسنجی به بانک بپردازد .

متقاضی وام باید در پایان زمان سررسید، درمجموع ۵۳ میلیون و ۲۰۳ هزارتومان به بانک بازگرداند.

جزئیات دریافت وام فوری بدون ضامن

بانک پارسیان در طرح تسهیلاتی همراهان، تا سقف 40 میلیون تومان وام فوری پرداخت می‌کند. اما این وام به چه کسانی تعلق می‌یابد؟

بانک پارسیان در قالب طرح همراهان به افرادی که دارای جواز کسب هستند و دستگاه کارتخوان آنها متصل به این بانک است، وام قرض الحسنه در نظر گرفته است. متقاضی دریافت این وام، همچنین باید حداقل چهار ماه با دستگاه کارتخوان خود کارکرد داشته باشد و نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد.

مبلغ وام قرض الحسنه بانک پارسیان 40 میلیون تومان است و نرخ سودی ندارد. البته بانک چهار درصد کارمزد از این وام دریافت می‌کند. حداکثر زمان بازپرداخت این وام 24 ماه است و وام گیرنده در صورت اتخاذ 40 میلیون تومان وام، ملزم به پرداخت ماهانه یک میلیون و 818 هزار تومان قسط به بانک است و همچنین مجموع رقم سود و وام این تسهیلات 42 میلیون و 420 هزار تومان است.

 همچنین ضمانت این وام توسط اعتبار شغلی صورت می‌گیرد و نیازمند اعتبار سنجی است. به علاوه هزینه‌های جانبی دریافت این وام 200 هزار تومان شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبار سنجی می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها