کد خبر: 722224
تاریخ انتشار :

به نقل از دیگران؛

تعیین تکلیف شریعتمداری برای وکلای ملت!

نسخه‌پیچی شریعتمداری برای نمایندگان مجلس: از وزرای پیشنهادی که از مواضع سیاسی گذشته خود ابرازپشیمانی کردند قدردانی کنید اما به آنها رای اعتماد ندهید

تعیین تکلیف شریعتمداری برای وکلای ملت!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - حسین شریعتمداری در یادداشتی با عنوان «ما اشتباه شما را تکرار نمی‌کنیم!» از برخی از وزرای پیشنهادی مسعود پزشکیان انتقاد کرد و نوشت:

افراد زاویه‌دار ادعا می‌کنند که مواضع و عملکرد پیشین آن‌ها اشتباه بوده و اکنون پشیمان هستند. از این اظهار نظر می‌توان و باید هم استقبال کرد، ولی یک پرسش از آن‌ها و یک پاسخ از سوی نمایندگان در میان است که نمی‌توان و نباید نادیده گرفته شود. پرسش از فلان و بهمان گزینه زاویه‌دار این است که آیا بعد از معرفی به عنوان وزیر متوجه اشتباه مواضع و عملکرد قبلی خود شده و ابراز پشیمانی می‌کنند؟! و اگر این‌گونه نیست چرا قبل از معرفی به فکر ابراز پشیمانی نیفتاده‌اند؟! و اما، پاسخی که از نمایندگان انتظار می‌رود آن که، از زاویه‌دار‌های معرفی شده به خاطر ابراز پشیمانی آن‌ها تشکر و قدردانی کنند و به آن‌ها اعلام فرمایند که با توجه به حساسیت و جایگاه کلیدی پست وزارت نمی‌توانند با وزارت آن‌ها موافقت کنند و کوتاه سخن آن که بگویند؛ شما اشتباه کرده و اکنون پشیمانید پس انتظار نداشته باشید ما نیز با پذیرش شما به عنوان وزیر، مانند شما دچار اشتباه شویم و بعد‌ها بازهم مانند شما ابراز پشیمانی کنیم! چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟!

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها