کد خبر: 722228
تاریخ انتشار :

بسته معیشتی | توزیع بسته معیشتی

اهدا بسته معیشتی جدید دولت با شرایط ویژه | متقاضیان بسته معیشتی از دریافت این سورپرایز دولت جا نمانند

در ادامه شرایط دریافت بسته معیشتی دولت را دنبال کنید.

اهدا بسته معیشتی جدید دولت با شرایط ویژه | متقاضیان بسته معیشتی از دریافت این سورپرایز دولت جا نمانند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خبرنگار شایلین بهبودی:

حمیدرضا محمدی فشارکی خبر داد: بسته معیشتی ویژه متقاضیان متعهدی که گمان می‌کنند باید سهمی را به روز پرداخت کنند، تعلق می‌گیرد.

فرماندار کاشان اطلاع داد:  پنج پروژه در شهرستان کاشان در قالب اقدام ملی مسکن در حال ساخت است، اظهار داشت: تقریبا بالای ۶۰ درصد پروژه‌ها پیشرفت فیزیکی داشتند.

وی با بیان اینکه ساخت یک هزار و ۷۲۵ واحد مسکونی در دستور ساخت قرار دارد، افزود: به دلیل برخی نواقص و عدم بروزرسانی آورده برخی متقاضیان گلایه‌ها به وجود آمد و در این راستا مقرر شد بسته‌ای تنظیم و در شورای مسکن استان اصفهان مطرح شود.

فرماندار شهرستان کاشان با بیان اینکه در صورت تصویب این بسته حمایتی به متقاضیان که گمان می‌‌کنند متضرر شده و به دلیل تاخیر باید سهمی را به روز پرداخت کنند، تعلق می‌گیرد، خاطرنشان کرد: به طور میانگین همه پروژه‌ها ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه هنوز هیچ واحدی تحویل متقاضیان نشده است، گفت: پروژه همچنان ادامه دارد و اگر آورده متقاضیان، تسهیلات بانک مسکن و تخصیص بسته حمایتی مشکلات حل شود روند اجرایی پروژه سرعت بیشتری به خود می‌گیرد.

محمدی فشارکی ضمن اشاره به بازدید از پروژه تصریح کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان با توجه به ظرفیت ایجاد شده و آمادگی نسبی این واحدها ظرفیت لازم برای واحدهای در حال ساخت را ایجاد کنند در حالی که برخی بلوک‌ها حتی تا ۹۰ درصد نیز پیشرفت فیزیکی داشتند.

جزئیات جدید از واریز بسته معیشتی

اعضای کارگروه انتخاب گزینه‌های وزارت اقتصاد و دارایی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر صمت دولت چهاردهم مشخص شدند.

معاونت هماهنگی و محیط کسب و کار موظف است ضمن نظارت دقیق بر اجرای موثر این بسته مهم هر شش ماه یک بار نسبت به بروزرسانی کد تعرفه های فناوری بالا و فناوریهای راهبردی وزارت صمت پیوست یک اقدام کند.

از قائم مقام و تمامی معاونان مشاوران مدیران ستادی و استانی انتظار دارم حداکثر توان و دقت خود را در اجرای این بسته طی همکاری لازم با معاونت هماهنگی و محیط کسب و کار به کار گیرند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها